Menekülttábor

hajléktalan gondolatok éjszakai szállása

Cionistak versus nacionalistak (avagy a ket erem ugyanazon oldala).

2011. december 06. 23:35 - axispolaris

I.resz

Nacionalistak

 

Induljunk ki abbol,hogy minden mai ertelemben vett nacionalizmusra-patriotizmusra a francia forradalom baljos elokepe vetul.A forradalome amely a minoseg es a kulonbozoseg helyebe a mennyiseget es a nivellaciot,az Egyseg helyebe az (hamis)egyenloseget tette.

Az ezt koveto ,a Tron es az Oltar ledontesenek szandekaval szitott nemzeti forradalmak(koztuk termeszetesen az 1848-as magyar forradalom es szabadsagharc) nyilvanvaloan egyetlen esetben sem tekinthetoek valamifele tomeges,spontan ontudatra ebredesre.Sem tomegekrol,meg kevesbe spontaneitasrol de a legkevesbe ondudatra ebredesrol lehet szo.Vagyis mindezekrol szo sem lehet.

Amirol szo van:uj hatalmi es manipulacios technikak gatlastalan(kezdetben rejtett kesobbegyre transzparensebbe valo)bevetese,az ezek megjeleneset elokeszito ideologiak legyartasa es elterjesztese a lefizetett agent provocateurok,a legalantasabb vagyai altal felheccelheto sopredek segitsegevel ,az egykori onmaga torz karikaturajava zullott arisztokracia hathatos aszisztenciaja mellett.

A nacionalizmus tehat gyokereiben balodali,amikent a legtobb szeparatista mozgalom is.A nacionalizmusok tulajdonkeppeni (rejtett) celja az internacionalizmus eszmejenek majd ezen eszme huszadik  szazadi apokaliptikus megvalosulasanak az elokeszitese volt.

Mivel  mondanunk sem kell,hogy az internacionalizmus ,szemben a Birodalmi eszmevel nem egy magasabb Egyseg megvalositasara tett kiserlet,hanem az alacsonyrendu osztoneik altal mozgatott individumok minel nagyobb szamba valo kitenyesztese majd ezek egy hangyabolyba valo terelese reven egy korabban sohasem latott hatalom koncentraciora valo torekves.

A nacionalizmusok tehat mintegy megagyaztak az internacionalizmusnak,ez utobbi pedig ugyszolvan a globalizacio elofutara volt.

Hogy hol tartunk most,a Nagy Terv melyik fazisaban,akinek szeme van lathatja.

A valodi,a  jobboldali nacionalizmus,az internacionalizmus elleni valaszkent  tulajdonkeppen csak egeszen keson,1918-19 -tol jelent meg,de akkor nagyon eroteljesen es a legtobb esetben szamunkra is vallalhato modon.

Ungern Von Sternberg (akit a mongolok a Hadur legfelsobb manifesztaciojanak tartottak)nagyszeru alakjara gondolunk itt,Wrangel tabornokra,kesobb Vlaszovra Oroszorszagban a falangista mozgalomra Spanyolorszagban,bizonyos fenntartasokkal Mussolinire,szamos fenntartassal a Harmadik Birodalomra es Hitler szemelyere kulonosen.

De mindenekelott  a Szent Mihaly Arkangyal Legiojat,majd a belole kinott Vasgardat megalapito Zelea Codreanura,heroikus es szellemileg is magasrendu alakjara es az altala alapitott mozgalom spiritualilis athatottsagara.

Ezen a ponton (ha esetleg korabban nem is) feltetlenul fel kell visitania minden melymagyar hazafinak:-Hogyan ,egy mocskos olah???!!!!

Es ez a mar szinte paulovi kondicionaltsag szamunkra vilagosan megmutatja a nacionalizmus mai vilagunkban elengedhetetlenul szukseges am altalanos formajaban korantsem elegseges mivoltat.

 

A Nemzetet ugyanis alul lehet mulni a nemzetalattisag (internacionalizmus,globalizmus Eu,Usa) iranyaba vagy felul lehet mulni a konnacionalizmus ( Eu helyett Nemzetek Europaja) fele valo torekvessel.

 

Folyt.kov.

 

 

A fentiek kiegeszitesere,azt meg el kell mondanunk,hogy (jelen helyzetben legalabbis) a helyesen ertelmezett,megfelelo principiumokra alapozott ,egeszseges nacionalizmus az egyetlen lehetseges fegyver a letrontas globalis eroivel szemben.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://menekulttabor.blog.hu/api/trackback/id/tr43444310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.07. 08:00:41

Nekem ez a szemlélet kicsit újszerűnek hat. Habár a konspirációs teóriák mentén való politikai-társadalmi gondolkodás nem áll távol tőlem, nem merném állítani, hogy itt valamiféle előre eltervezett, tudatos folyamatról lenne szó. Senki emberfia nem ennyire okos.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.07. 19:43:32

@Mr Falafel: Senki emberfia ,valoban.
Ambator nyilvanvaloan vannak ennek a folyamatnak emberi agensei is.
A tobbszoros mozgatottsag persze igen nehezen lemodellezheto dolog,ami adodik a hatalom okkult termeszetebol is.Hogy mennyiben tudatos?
Legmagasabb szinten nagyon is(mondhatni ordogi modon ) tudatos.
Uj vilagtendenciakat kepes alkotni vagy a mar meglevokre ratelepedni es manipulalni.Mondhatni,olyan korulmenyeket tud eloidezni,amelyek
szuksegszeruen az altala kivant mederbe terelik a dolgokat.
Kozepso es alsobb szinteken tobbnyire feltudatos-tudatalatti influenciak hatnak.
Regionalisan pedig elegendo a mestersegesen lebutitott tomegek passzivitasa es az elotte gondosan kondicionalt majd helyzetbe hozott "vezetok " korrupt mivolta es/vagy zsarolhatosaga.
Azert azt remelem,nem gondolod komolyan,hogy ilyen obama,merkel,sarkozy fele csandalak kezeben barmilyen valos hatalom is lehet?!

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.07. 22:11:08

@axispolaris: Basszus, ez "ordogi modon" jó levezetés, mondhatni, elismerésre méltó ismeretekre vall. Az események a gondolati szférákban dőlnek el, innen kezdve megállíthatatlanok a folyamatok, megállíthatatlan a fizikai megvalósulás.
De! Aki ismeri a pillangóeffektus mechanizmusát, irányítani tudja a rendszerre ható impulzusokat, az nem lehet galádabb a nála butábbaknál. A buta örüljön a létezés lehetőségének, ne akarjon piti gyűlöletek szintjén balavauzni a rendszerbe.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 07:48:40

@biboldó: Van ebben valami. Amennyiben valaki képes évezredeken át irányítani az egyre bonyolódó folyamatokat, annak a lapjaiba mi aligha látunk bele. Az bizonyára előre bekalkulálta a válságokat, háborúkat, stb. Mi meg örüljünk, hogy lyuk van a seggünkön.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 13:34:11

Hopp, most innen tűnt el néhány komment. Gyerekek, most komolyan, ki szórakozik? Muszáj ezt?

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.08. 19:25:24

@Mr Falafel: Van benne valami, de nem felcserélendő az ok és okozat. Vannak a világot irányító törvényszerűségek. Az ezeket ismerők lehetnek okozók, a lebutítottak meg az okozatok sodrában nyafogók. Az okozók nem etnikumi alapon szerveződnek, hanem tudás, rátermettség, elenyésző részben szerencse okán. A hierarchia csúcsán a törvényszerűségek állnak, innen nézve az ezeket használók is csak okozatok. A lebutítás mibenlétét már kifejtettem, Oszi pajtás indulatossá lett tőle. Axis versenyző általa érvnek nevezett faszságaira nincs válasz, mint pl Merkel néniéknek esélyük nincs labdába rúgni a Castro féle biboldók árnyékában. De, hogy ifjú gladiátortanoncainknak legyen egy kis hüppögni valójuk, folytatom. Ne keseredjenek el, kisszerűségükből adódó idióta gyűlöletükkel tudnak hatást gyakorolni a rendszerre. Volt már rá példa, mikor elődeik véget vetettek Magyarország folyamatos fejlődésének, mikor szárnyalt az ipar, mezőgazdaság, kultúra, miket zsidajaink nem kisajátították, nem államosították, nem privatizálták, hanem megteremtették. El lehet gondolkozni, hol tartana az ország ha ez a folyamat töretlen, és hová vezet a pitiáner gyűlölet.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 20:53:38

@biboldó: Nem, az etnikai alapú szerveződés kizárt. Hacsak úgy nem, hogy egy teljesen új, számunkra ismeretlen etnikumról van szó. Fogalmazok egyértelműbben: akik ezt csinálják, nem zsidók.

Bizony, a német-alföldről betelepült kézműves-iparos kereskedő zsidók számolták fel a feudalizmust, és teremtették meg a kapitalizmus alapjait Magyarországon. Ez vitathatatlan. Aztán, hogy ebből a Rákosi félék hogyan csináltak diktatúrát, az megint más tészta.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 21:04:39

Ami ellen lazadok,az a modern vilag maga.
Ez lenne a szakralis hierararchia?
Csak ugy ,amennyiben a Satan ( Isten majma)
pillanatnyilag a tronuson majomkodik. Valojaban
persze nagyon is profan ellenhierarchia (latomo-merito--judeokracia) a lathato megnyilvanulasok vonalan,demoni-okkult influenciak besugarzasa (szkotazmokracia) a "mogottes tartomanyokbol".

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 21:19:09

Fentiek a masik poszthoz irodtak termeszetesen.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 21:31:32

@axispolaris: A modern ember kora lejárt. Vagy kihalunk, vagy jön a mindenre kiterjedő változás. Jobb lenne az utóbbi, de már az sem érdekel, ha a dinók sorsára jutunk.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.08. 21:35:12

@Mr Falafel: Nem Rákosiék csináltak diktatúrát, hanem a rendszerben elinduló negatív impulzusok, azaz a gyűlölet. Oly mértékben, hogy a diktatúrán kívül nem maradt kiút. Adolf vagy joszif. Rákosiéknak zsidósághoz semmi közük, sima identitás nélküli moszkoviták voltak, mint szimpla okozatok. Lásd, az áldozataik közötti "túlreprezentált" zsidók arányát.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.08. 21:38:47

@axispolaris: Tehát vissza a törzsi társadalomba? Mintha ez ellen is tiltakoztál volna. Bazmeg, szerinted mijaza szakrális hierarchia? Mijenaza társadalom ami neked elfogadható lenne?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 21:42:29

@biboldó: A II. VH után a szovjet típusú szocializmusra a zsidók voltak a legnyitottabbak, mivel a fasizmus elleni harcot erőltette. hogy aztán azokból a zsidókból mi vált, az megint más kérdés. Arafatot csókolgató idióták, akik Izraellel nem tartottak fenn diplomáciai kapcsolatot.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.08. 21:47:38

@axispolaris: Azért csillogtathatnál valamit abból a magas tudásból is valamit, ami túlmutat a puszta ténymegállapítás -hogy is mondjam, megvan- judeokráciáján. Legalábbis ami alapot ad ilyen nagyívű megállapításra. Merthogy a sima kinyilatkozáshoz ez így kevés, a keresztre feszítéshez meg már sok.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 21:51:25

@biboldó: Rakosiek es a tobbi bolsevik gazember ugyanahhoz a hitehagyott,elvilagiasodott zsidosaghoz tartoztak.mint amihez a cionizmus alapitoi es a nagy bankardinasztiak is.
Antiszemitizmusom egyebirant termeszetesen anticionizmus,hiszen a zsidosag,hitehez hu ,ultraortodox elemeit lsd. Naturei Karta,Falak Orzoi
melyen tisztelem,merhetetlenul kozelebb allnak hozzam,mint barmely magyar konzumidiota polgartarsam.
Mily sajnos azonban,de nem ok hatarozzak meg Izrael es a Nyugat politikajat...

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.08. 21:56:42

@Mr Falafel: Tény, hogy az örökös basztatás, progromok következtében a zsidók fogékonyabbak voltak minden szép szólamokat hangoztató, mint szabadság egyenlőség... eszmék befogadására, de ebben sincs semmi összeesküvés, pláne etnikai alapú, hisz a derék grúz simán taccsra tette őket, ha vetélytársat vélt felfedezni. (Trockij és tsai). A háború után meg diktatúra, választási lehetőség nélkül.
Mégegyszer, ez a rendszerben elinduló negatív impulzusok összességének eredménye, miknek elindítója a tudatlanságból eredő oktalan gyűlölet.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.08. 22:05:41

@axispolaris: Akkor tehát a te antiszemitizmusod nem antizsidóizmus, hanem antinacionalizmus? Nem a saját posztodban általad leírtakkal kellene inkább vitatkoznod? Csak szólok, baromi ellentmondásban vagy önmagaddal. Ez már nem az én problémám, fordulj bizalommal orvosodhoz, gyógyszerészedhez, legfőképp pszichológusodhoz.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 22:12:20

@biboldó:

Csak ismetelni tudom magam, ujfent be kell latnom, feleslegesen,hiszen elso alkalommal sem sikerult ertelmezni.
Es meg te beszelsz gyuloletrol,tudatlansagrol...

A hierarchia(amennyiben valodi)leegyszerusitve azt jelenti,hogy mindenki a helyen van.
Az szellem embere szakralis kozvetito,az uralkodo uralkodik,a harcos harcol,a kereskedo kereskedik,a szolga szolgal.
Ez nem a meddő nihil, ez maga a Rend.
A rend hianya a kaosz eroit szabaditja fel,a hierarchia tagadasa pszeudohierarchiahoz vagy ellenhierarchiahoz vezet.
Az emberi test analogiajara is szemleltethetjuk:
Fej(szellemi-papi kaszt)
Mellkas,vall,karok(Harcos nemesseg)
Has(gazdasagi kaszt)
Lab(szolgalok kasztja)
A hatalom es az ertekrend alaszallasa a fejtol a hasig(itt tartunk most) a hanyatlas fazisait is megjeleniti.Most eppen azt lathatjuk,hogy milyen az ha a gyomor(a kereskedo,a penzember)veszi at a fej helyet.
A technologia nem helyettesit be semmit,önmagaban jelentosege sem lenne.Hatasaiban viszont felelmetesen
rombolo tendenciakat mutat.
A szemelyes alkototevekenyseg szemelyfeletti iranyulasait lezarva,mindent es mindenkit felcserelhetove tesz es a mennyisegi
szempont ervenyesitese reven degradal es nivellal.
Hasonlitsuk ossze az onmaga felsobb
lehetosegeinek megvalositasara torekvo tradicionalis tipusokat ezeknek mai megfelelojevel.
Szellemi ember: a spiritualis szferak herosza,folytonos onmeghaladas,eberseg ,aszkezis es a realizacios praxis reven, a ma embere szamara elkepzelhetetlen tudas es kepessegek birtokosa-mai
megfeleloje a sapadt ertelmisegi,a szellemi szakbarbar,a forditott nyomorek tipusa(egy adott szakterulet tudosa,minden mashoz hulye).
Harcos : A ferfiassag legosibb kibontakozasi lehetosege,a legnemesebb ferfiui erenyek(batorsag,hosiesseg,onfelaldozas,harcos virtus)jellemzik,harcban ,csataban edzodik ellenfelet mindig tisztelve,
szemtol szembe, kard ki kard-a haboru es a hadsereg gepesitese reven a ma katonaja szimpla tomeggyilkos,sem jellemet sem akaraterejet de meg a testet sem kell edzenie ahhoz,hogy hatekony gyilkologep lehessen.
Kez/foldmuves:organikus alkoto/muvelo tevekenyseget folytat,
meg a kezmuves is spiritualis szimbolumok beavatott ismeroje,az elkeszitett targy magan hordozza a nem csak sajat tudasa de kozossege jegyeit is.(nepmuveszeti jelrendszer)-
gyari,irodai es egyeb munkas:tudatlan,minosegtelen,felcserelheto berrabszolga,tobbnyire alapveto kepessegeket hianyol vagy kenyszerul azokat visszafejleszteni ....

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 22:13:30

@biboldó: Igen, az oktalan gyűlölet borzalmas dolgokra képes. Napjainkban is ennek lehetünk tanúi.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 22:30:39

Nincs ellentmondas,a posztban is eppen errol.(az onmaganal magasabb orientaciot nelkulozo) nacionalimus elegtelen mivoltarol ertekeztem.
Pszichologus,az is olyan zsido ize?

Ezuttal vegleg feladom,agyo mindenkinek!

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.08. 22:37:35

@axispolaris: Ez rendben, még ha itt-ott sántít is kicsinykét.
És? Mi köze mindennek "judeokráciához", nacionalizmushoz?
Szerinted kik, mik miatt nincsenek helyükön a dolgok? Szerintem a dolgok a helyükön vannak, csak a lebutított fejekbe nem férnek be, mikben pótlékként megjelenik az oktalan gyűlölet, ami sajnos visszahat a rendszer egészére. Gyomortól uralkodóig, mert mindannyian a folyamatok törvényszerűségeinek függvényei. Az is igaz, hogy kicsit leegyszerűsítve mindez a hatás-ellenhatás elv szerint működik, azaz hullámszerűen kiegyenlítődni akar. A teljes kiegyenlítődés viszont maga a sima víztükör, azaz a nihil, vagyis a halált jelentené. Amire vágyunk, az az egyensúly, ami meg csak pillanatnyi állapotként lehetséges.
süti beállítások módosítása