Menekülttábor

hajléktalan gondolatok éjszakai szállása

MÁR MEGINT

2023. június 09. 17:27 - Mr Falafel

Már megint kiderült, hogy minden Fidesz-szavazó hülye. Többnyire vénhülye. Mert sem a fiatalok, sem a kvalifikáltabb (ezt baloldaliul diplomásnak mondják) emberek nem szavaznak a Fideszre. Leginkább azért hülye minden Fidesz-szavazó, mert vidéki suttyók, akik a köztévét nézik, az internetet meg nem is ismerik.

Több dolgot nem értek ezen okfejtésben. Ami nyilván nem csoda, hiszen agyhalott Fidesz-droid vagyok.

Az első, hogy a krakélerségemre oly érzékeny kommancs ismerőseim amúgy élenjárnak olyan megosztásokban, amelyekben a disztingválás legrenyhébb kísérlete nélkül címkéznek minket, Fidesz-szavazókat. Most akkor mit is várnának el cserében? Egyszerűbb lenne elfogadni, hogy verbális lealázásban is jobb vagyok náluk.

Második, hogy 2010-ig kizárólag komcsi propaganda ment a köztévében, az azon tengődő vidéki suttyók viszont mégis a Fideszre szavaztak.

Persze, tudom én, hogy baloldalon a logikát, kauzalitást tagadni kell, hiszen az egy kapitalista, keresztény-konzervatív, fehér, ciszhetero ármány, amely kizárólag azt acélt szolgálja, hogy a gazdagok kizsákmányolják a népet.  

Harmadik, hogy egyelőre (szerencsére) kevesebb a diplomás, mint a felsőfokú végzettséggel nem rendelkező szavazó, ergo nyilvánvaló, hogy több a nem diplomás szavazó. S ha már kvalifikáltság, a diploma szerintem nem nagyon ad intellektuális fogódzókat. Köszönhetően a közoktatásban és felsőfokú képzésben eluralkodó liberál-komcsi őrületnek.

S bár készséggel elhiszem, a diplomások többsége liberál-komcsi felfogású, ergo baloldali szavazó, az én ismeretségi körömben alig található diplomás, aki baloldali. Kivétel vagyok, ami erősíti a szabályt, gondolom.

Egyébként teljesen normális, ha a diplomások túlnyomó többsége komcsi. Ugyanis a diplomájával érvényesülni, karriert csinálni, egzisztenciát építeni, elégedett emberré válni csak keveseknek, a kiválóknak sikerül. S azt biztosan állíthatom, az életükkel elégedett emberek között 2% sincs baloldali szavazó.

Baloldalinak lenni különféle sérelmek okozta mentális torzulás eredménye. Múlt rendszerben, s rendszerváltozás után közvetlenül meggazdagodó milliárdos kiesik a pikszisből, elveszíti a kizárólagosság kiváltságát. Persze, hogy komcsivá züllik! Középiskola menőcsávója tróger melós lesz, a nők messzire elkerülik. Ugyanez csajban.  Persze, hogy komcsivá züllik! Szakmájának kontárja elveszíti a megrendelőit. Persze, hogy komcsivá züllik! Szexuális képességei, illetve orientációja frusztrálttá teszi. Persze, hogy komcsivá züllik! És még sorolhatnám!

Megismétlem: az életével elégedett ember sosem válik baloldalivá. A kiválóak, az elit - idesorolva a nem diplomás szakembereket is! - mindig kapitalista szemléletűek lesznek: demokrácia-szeretők, liberálisok. Ezért is irtózunk attól, hogy ma éppen a komcsik hirdetik magukat demokratának és liberálisnak. Ez amolyan orwelli „újbeszél”, mert pont az ellenkezője igaz rájuk.

A fiatalok (30 alattiak) akcionizmusa mindig irracionális, ezért alapvetően baloldali, az értelmet felülírja az érzelem. Kapitalista ember fiatalon nem politizál. Tanul, bulizik, csajozik/pasizik, sportol, élvezi az életet. Azok a diákok, akik ma az utcákon óbégatnak komcsi lózungokat, pont egy kalap szart nem érnek, a társadalom szemete.

Mindemellett a fiatalos hevület, az érzelmi túltengés teljesen természetes náluk, az ő korosztályukban. Ahogy Churchill is fogalmazott: „aki fiatalon nem liberális, annak nincs szíve, aki negyven fölött nem konzervatív, annak meg nincs esze.” Egyetértek. Rohadtul szerettem lázadni fiatalon, feszegetni a határokat. Szerencsére politikai céljaim sosem voltak!

Vicces, hogy éppen a baloldal lovagolja meg a tinik hormon-túltengéseit, hiszen korábban mélyen elítélték e korosztály politikába történő bevonását. Nagyon súlyos bűnként hivatkoztak rá.

Egy kis részlet, íme:

MAGYAR BÁLINT oktatási miniszter: „Tisztelt Elnök Asszony! Tisztelt Ház! Tisztelt Képviselőtársaim! A Magyar Köztársaság közoktatási törvénye alapján a diákokat vagy szülőket arra nemcsak kényszeríteni, hanem késztetni, hogy politikai véleményüket, hovatartozásukat megvallják, törvénytelen. De nemcsak törvénytelen, hanem erkölcstelen is! Évtizedeken át éltünk egy olyan rendszerben, amely hamis nyilatkozatokat csikart ki az állampolgáraitól. A szülők nem azért adják gyermekeiket az iskolába, hogy őket különféle demonstrációk céljainak alávetve, demonstrációkon masíroztassák fel.”

Jó, jó, tudom én, most a jó (baloldal) harcol a gonosszal (magyar nemzeti oldal)!

Akkor ezt megbeszéltük!

Ez a szakadék, - ami remélhetően végérvényesen kettészakítja a magyar társadalmat - nem fiatalok és öregek, nem iskolázottak és iskolázatlanok között, hanem a szabályokhoz alkalmazkodni képes sikeres emberek, a kiválóak, az életükkel elégedettek  és a szabályokhoz alkalmazkodni képtelen,  marginalizálódott hőbörgők között húzódik.

 

 

 

 

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://menekulttabor.blog.hu/api/trackback/id/tr5718143000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

élesi 2023.06.10. 19:04:56

Ezt már én is régen megfigyeltem. Még életemben nem találkoztam jó kedélyű baloldalival. Ezek a vasárnapi ebédnél is azt figyelik, vajon melyik családtag lehet reakciós elhajló. Aki késsel-villával tud enni, arra már gyanakodnak.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2023.08.23. 01:50:50

No, ha kiélvezkedtük magunkat, a szegény ballerek agyatlanságán, találkozni mikor akarunk, feleim? Különösen az alfira gondolok, nagyon eltűnt mostanság.

Alfőmérnök 2023.08.23. 14:32:17

@Mihint: Hello, nem tűntem el, csak úgy tűnik, itt megállt az élet. Az alfőmérnökös emailcímemet meg január óta nem tudom megnyitni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2023.09.02. 07:02:45

@Mihint: @Alfőmérnök: Picit megállt az élet, mert a házunk felújítása és a munkám sok energiámat elveszi. Arról nem szólva, hogy ezen a nyáron végre el tudtunk menni ide-oda, mert a gyerek már repülőképes.
Mindhárom tevékenység megérne egy külön blogbejegyzést.

A munkám a legmagasabb szintű elismerésben részesült. Mondom: a legmagasabb szintűben. Személyesen a miniszterelnök adott zöldutat a projektnek, amit én álmodtam meg, de hárman működtetjük. Nem mindenki boldog ettől, de például olyan miniszterek is azonnal mögénk álltak, akiktől ezt nem vártam volna. A kormány egyébként nevet is adott a projektnek. Valami külföldön dolgozó magyarok hazaváró irodája. Utána lehet járni, Czomba Sándor foglalkozik vele. Szóval, hazahozzuk a fiainkat, lányainkat.

A házunk felújítása egy brutális folyamat. Ennyi hitvány "szakembert" az életben nem láttam. Olyan is előfordult, hogy nekem magamnak kellett burkolnom. Tegnap például betonoztam. Este meg gyomláltam a kertet. Elmentünk három hétre, hogy a melósok tudjanak haladni. Amikor hazajöttünk, alig volt fejlődés. Végül vidékről sikerült keríteni mestert. Na, ő már odateszi magát. A dühöngő - azaz könyvtárszoba és játékterem - 95%-ban készen van. Kb 3-4 napos meló van benne, illetve az új nyílászárók betétele. A nappali szint burkolása keddre kész. Szeptember 20-ig bekerül az új konyhabútor és az új nyílászárók is. A nyílászárók külön történet, mert márciusban már megrendeltem, de a gyártó lelépett az előleggel. Júliusban jelentette be, hogy inkább 90 nap múlva visszafizeti a pénzemet a szerződés szerint, de nem tud gyártani. Szerintem soha nem is akart. Októberre marad a felső szint, de oda már valódi szakemberekkel tudok felmenni.

A nyaralás is teljes volt végre, többször is el tudtunk menni merülni. A gyerek miatt eddig nem repülőztünk, mert nem tudtuk, hogyan fogja bírni. Szenzoros integrációs zavaros (SPD) és autizmus spektrumzavaros. Vagyis hiperaktív. Hiperaktív a köbön! Két dologgal lehet lekötni: nagy edények és nagy víz. Hetente kell fazekat vennem a Tescoban, aminek a satupadon letöröm a füleit, hogy gurítani tudja. Van már 30-40 ilyen. Most voltunk két hétig Görögben, lenn a Peloponnészosz középső ujjának déli csücskén. Kibéreltünk egy medencés villát. Ha nem csavarogtunk, akkor órákat a medencében bohóckodtunk. Edényeket és kisautókat dobott a vízbe, nekem meg fel kellett hoznom. Aztán már ő hozta fel 2,5 méter mélyről. Egy éve jár úszni, de most két hét alatt többet fejlődött. Így aztán rákapcsoltam a medence befejezésére is. Téliesítem, hogy bármikor játszhassunk benne.

Mindettől függetlenül szeptemberben én már kimozdulós vagyok. Szóval, rajtam nem múlik. Sőt, vettem egy pick up-ot, hogy a dühöngőben tárolt irodabútorokat végre behordjam az irodába. Ma is szállítok be párat. Így a dühöngő egy-két hét múlva már teljesen működőképes lesz. Igaz, asztal nincs, pia a párkányokon és a csocsón, enni meg fotelban. Illetve, ha keddig kész a nappali, a hátsó grillterasz is felszabadul végre. Mármint a por alól. Mert az átépítés olyan porral jár, ami majdnem felőrölte az idegeimet. Volt két hét, amikor a családom leköltözött vidékre, hogy a gyerek ne nyelje a port. Sosem hittem volna, hogy ez ennyire embert próbáló. Ennek, hál' Istennek, vége!

Száz szónak is egy a vége, kezdhetünk szervezkedni.

Alfőmérnök 2023.09.08. 13:12:24

@Mihint: @Mr Falafel: Többnyire én is ráérek a közeljövőben. Majd küldök Mihintnek privát üzenetet, ahol megadok egy másik emailt. :) Mert a választ nem tudnám elolvasni.

Ez nem igazán ehhez a poszthoz illik, de volt már itt szó róla, úgyhogy belinkelem, egy jó cikk:
A Brief History of Climate, From Prehistory to The Imaginary Crisis of the 21st Century
wattsupwiththat.com/2023/08/02/a-brief-history-of-climate-from-prehistory-to-the-imaginary-crisis-of-the-21st-century/

Celtic 2023.09.28. 15:16:39

"kizárólag komcsi propaganda ment a köztévében, az azon tengődő vidéki suttyók viszont mégis a Fideszre szavaztak."

Ez teljesen logikus.

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2023.11.01. 18:28:36

Szolgálati közlemény: facebook-fiókomat letiltották, személyazonosító piceket kértek, én pedig értelemszerűen megszüntetettem a fiókot. a mihint kukac freemail.hu címen elértek, naponta olvasom.
(hogy az öregisten baszná rájuk az eget)

Deansdale 2023.11.03. 08:15:40

@Mihint: Megmondták az okot is, és ha igen, publikus? Valami olyan dolgot mertél megosztani ami nem volt eléggé woke?

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2023.11.04. 00:47:12

@Deansdale: Szokás szerint nem mondták meg, mondjuk nem az első eset, bár van sejtésem a háttérről, szerintem jelentettek(egy "bájos", igazmondó csoport egyik bejegyzését kritizáltam, úgy tűnik, nem elég finoman). Valójában, eleve szakmai-üzleti okokból nyitottam újra a facebook-fiókomat, igazából elég hülye voltam, hogy azt gondoltam, hogy ilyet lehet.
Mindegy, veszett fejsze nyele ez is.
süti beállítások módosítása