Menekülttábor

hajléktalan gondolatok éjszakai szállása

ÖRSI GYŰLÉS

2011. december 01. 22:16 - Mr Falafel

 Kedves kollégák, és mindenki, aki olvas minket!

 

Úgy néz ki, a menekülttábor bővül és színesedik. Remélhetően januárban már az új formánkban és bővített tartalommal lehetünk jelen.

Nem reklámozom agyon, de én egy jogvédő szervezet tagja vagyok, és az általunk létrehozott alapítványon keresztül anyagi lehetőségeink bővülnek. Ezzel arányosan válhatunk hangsúlyosabbá, megtartva a gondolatok tárhelyéhez méltó profilt.

Várom az ötleteket, miben és hogyan lehetne, kellene változnunk. 

83 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://menekulttabor.blog.hu/api/trackback/id/tr523430182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.02. 20:43:42

Kéne egy szimbólumot találni/tervezni, ami kifejezi a hun-magyar identitást.
Mit gondolsz?

Egy lehetséges gondolatmenet: Nimród, az égi vadász ->Orion csillagkép

hu.wikipedia.org/wiki/Orion_csillagk%C3%A9p
en.wikipedia.org/wiki/File:Sig07-006.jpg

Lehetne az összetett reflex-íj, egészen addig, amíg jobbat találunk.
Most nem találtam róla képet, végső esetbe a rovás "c" is megteszi
Vagy a "nyilas"- szimbólum.
Nekem egyébként a hagal-rúna is tetszik.
en.wikipedia.org/wiki/Hagal_%28Armanen_rune%29

Jó sok gondolat jutott megint eszembe, amíg a képeket kerestem.
(Minden szimbólum tudatalatti tartalmakat szabadít föl, ugyanis.)
Kéne valami kreativitási versenyt is rendezni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.02. 21:22:42

@Schwere Gustav:
Az Orion csillagképhez van némi kötődésem. Nekem sokat jelent. Én vevő vagyok bármire. Hátha a többiek is mondanak valami jót. Összehozzuk, ebben biztos vagyok.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.02. 21:39:40

Ja és mintha a cikkek is kissé nehezen lennének követhetőek. Mármint hogy melyik cikket ki írt. találtam egy cikket amit biboldó írt, rákattintottam a nevére, hogy akkor most hozza be az összes cikket, amit ő írt, erre az adatlapját hozta be, ami perpill. nem érdekel.

Azt akarom, hogy szerző szerint lehessen csoportosítani az írásokat. Ki mit írt.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.02. 22:21:00

@Schwere Gustav: Hát, akarni lehet, de megcsinálni más tészta. Már megbeszéltem egy jó ismerősömmel, hogy segítsen átalakítani a blogot, mert én nem értek hozzá. Rábólintott, úgyhogy a többi rajtam (is) múlik.

Terveztem, hogy hétvégén bővebben kifejtem, én mit gondoltam ki. Az jó lesz vitaindítónak.

Jelkép ügyben megvárom biboldót is, mert nekem tetszene egy olyan, ami ősmagyaros-sumeres és kabbalás egyszerre, ami arra utalna, hogy létezett az egységes emberi birodalom valamikor.

Kijöhet ebből valami egészen jó is, ha foglalkozunk vele. A statisztikák szerint egyre többen olvasnak minket. Minél több gondolatunkat írjuk el, annál ismertebbek leszünk. Feltűnt néhány régi nick is, akik, ha csatlakoznak, dobnak a blog ázsióján. Mert lássuk be, három fecske nem csinál nyarat. Egy jó csapat simán verné a mandiner hírfolyam hülyébbnél hülyébb posztjait.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.03. 23:29:03

Nem igazán értem, pénzzel miként lehet emelni a színvonalon? Nem mintha ellenemre lenne, de akkor ezentúl nekem is jogvédenem kellesz?
Oké, nem kekeckedni akarok, mindenre nyitott vagyok, ami esetleg régi idők focijához hasonlatos meccsekhez vezethet. Merthogy az örökös zsidőzással kapcsolatos kispályás bulik egyre inkább kezdik alulmúlni az ingerküszöbömet, már nem szórakoztat, ha hülyét csinálhatok kurucfingásokon szocializálódott balfaszokból. Erre netszerte bárhol lenne lehetőség, de a boont is otthagytam, mert már az sem volt sikerélmény, mikor a legendás higgadtságáról közismert nagydarab kopaszt érv híján személyeskedésre késztettem.
Szimbólumok sem jelentenek számomra többet a szükségesnél, tegyetek mindent belátásotok szerint. Ha lesz gondolat, gondolatnak helye, itt leszek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.03. 23:51:07

@biboldó: Amikor pénzről beszélünk, nem valami óriási összegekre gondolok. Viszont egy minimális befektetéssel lehet hivatásos újságírónk, aki tudósításokat készíthetne erről-arról. Egy sajtóigazolvány jól jönne. A blog fejlesztése sem lesz teljesen ingyen. Jogvédeni senkinek nem kell, hiszen a jog ismerete nélkül nem is lenne az igazi. Az is csak egy profil lenne, ahogy profil lehet más is. Vannak ötleteim, csak beszélnem kell a webszerkesztő haverommal. Erre a jövőhéten sort kerítek.
Gondolatoknak természetesen mindig lesz helye itt. És tudod, minek lesz még helye mindig? A toleranciának. A valódi toleranciának, ami máshonnan kiveszett.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.04. 00:10:03

@biboldó: Azt hiszem hosszú távon elkerülhetetlen, hogy porrá zúzzam a politikai világképed pár sarkalatos pontjának belső logikáját, rámutatva azok inkoherens mivoltára.

Semmi gond, nem kell beszarni, én csak szóltam előre. (Vedd úgy, hogy nem is írtam semmit. :-p)

Ez nekem is durva menet lesz. Az a baj, hogy engem is elégedettséggel tölt el, ha móresre taníthatok valakit.
Most is feszít az indulat, de türelemre, belátásra intem magam.
Minden ki fog derülni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.04. 08:06:10

@Schwere Gustav: Ha érvek mentén nyírjátok egymást, azt megnézem. Szépen hátradőlök, és kortyolgatom a Corona-m.

Sajnos abban igaza van ennek a biboldó gyereknek, hogy komoly és érdemi vitában nem lehet hivatkozási pont a kurucinfó. Nyilván vannak olyan esetek, amelyeket egyéb médiák agyonhallgatnak, csak ők közlik le. Azonban én ilyenkor azt tenném, hogy más forrásból is ellenőrzöm a hír valódiságát, illetve az ellenérdekelt felet is meghallgatnám. Aztán, amikor hivatkozom az ügyben, akkor mellőzöm a kuruc felemlegetését. Ahogy a baloldalnak is vannak hiteltelen forrásai, úgy a jobbnak is. A kuruc sajnos ilyen. Ajánlanám helyette a szentkoronaradio.hu-t.

Attól is óva intenélek, hogy biboldóval nekikezdj dagonyázni. Az ugyanis nem értelembeli képességekről szól majd, hanem virtuális iszapbirkózás lesz, ahol a még a győztes sem lehet tiszta. S azt kell mondjam, ebben neki nagyobb gyakorlata van. hogy úgy mondjam, ő már egy veterán ebben a sportban, és a legmocskosabbak egyike, ráadásul élvezi is perverz módon. Szóval, ne akard a saját pályáján megverni. Habár, ha ki akarod maga képezni egy minden fórumon és blogon, politikai nézetektől függetlenül persona non grata trollá, akkor jó mestert választottál.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.04. 13:57:34

@Mr Falafel: Nem ismeretterjesztésnek szántam, csupán jelzésként, hogy itt jártam. Érdemi reagálás előtt megvárom, mi jön le Gusztinknak az útravalódból.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.04. 15:34:20

@Mr Falafel: "Sajnos abban igaza van ennek a biboldó gyereknek, hogy komoly és érdemi vitában nem lehet hivatkozási pont a kurucinfó. "

Igaz.

"Aztán, amikor hivatkozom az ügyben, akkor mellőzöm a kuruc felemlegetését. Ahogy a baloldalnak is vannak hiteltelen forrásai, úgy a jobbnak is. A kuruc sajnos ilyen."

Igaz!

"Attól is óva intenélek, hogy biboldóval nekikezdj dagonyázni. Az ugyanis nem értelembeli képességekről szól majd, hanem virtuális iszapbirkózás lesz, ahol a még a győztes sem lehet tiszta."

:) Igaz.

"Habár, ha ki akarod maga képezni egy minden fórumon és blogon, politikai nézetektől függetlenül persona non grata trollá, akkor jó mestert választottál."

:):) Volt alkalmam a trollságot is kipróbálni. Indulatlevezetésnek jó, de egy idő után azt is meg lehet unni. Most próbálok egy kicsit a konstruktív párbeszéd felé orientálódni.

Most úgy vagyok vele, hogy néha kell ez is, az is.
Egyébként most jutott eszembe, hogy lehet hogy a trolllkodás az emberben rejlő anarchista ösztönök kifejezésére szolgál.

Anarchizmus + provokáció (a trollkodás szokásos kísérője) az szinte egyenlő egy virtuális terrormerénylettel.:)

Ja, jó hogy eszembe jutott!: jó lenne, ha lehetne olyan .mp3 beágyazást csinálni, mint a Szent Korona rádiónál:
szentkoronaradio.com/letoltes/2011_12_04_by

Olyan kéne, mint ami ott van. Rákattintasz a "play" gombra, megnyúlik a szürke sáv, és elkezdi játszani a zenét/szöveget. Ha nyomsz rá egy "pause"-t, akkor megint kicsi lesz.

Nagyon örülnék neki, ha ezt a konkrét dolgot megtárgyalnád a szoftveres barátoddal, hogy lehetséges-e ezt megcsinálni.

És jó lenne, ha akár 10, 20 vagy több MB-os .mp3-akat is föl lehetne tölteni, illetve bármilyen más fájlokat.

Például szívesen beágyaznám ide a "Szkíta Kincsek nyomában-t".
Persze manapság már van rapidshare és megaupload is, mégis.

Schoffan 2011.12.04. 19:09:15

Szermusztok! Megjöttem, aztán majd beilleszkedek...a magam módján.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.04. 19:24:31

@Schoffan: Ajvé! Azaz juhhhé!
Bazmeg, kibaszottul örülök, hogy látlak. Merre jársz mostanában?
Nem kérdezem, mi szél hozott ide, mert sejtem, hogy ennek a csicseri borsó akárminek az utóbbi néhány évtized alatti egyetlen jó gondolatának az eredménye.

Schoffan 2011.12.04. 19:38:40

@biboldó:
Én is örülök, persze az illendőség határain belül! :) Ennek a kócerájnak a kiagyalója ajánlotta, hogy nézzek be ide, itt vagy te is pl...stb.

Körülnéztem, de itt állatira tudományosan mennek a dolgok - ahogy elnézem...Most nem vagyok egy politikai forumon se és ugye Hofi megmondta, hogy " valahová kötődni kell!"

Schoffan 2011.12.04. 19:45:46

@Schoffan:
Ja...Azt elfelejtettem írni, hogy azért nem vagyok forumokon, mert mindenkivel összevesztem...Még az Index tenisz forumán is összeugattam pár emberrel, úgy hogy ez még a magam mércéjével is rekord volt! :)

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.04. 19:50:45

@Schoffan: Ááá, ez a tudományosság is csak az illendőség határain belüli, bár az idióta politikánál talán ez is jobb.
Mit lehet tudni, eme kóceráj kiagyalójának véletlenül akadhat még jó ötlete, akár kialakulhat valami.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.04. 20:00:33

@Schoffan: Ezek szerint még most is túlérzékeny vagy, semmi gond.
Úgy tűnik, a politikai helyzet fokozódásával ez a tendencia fokozódik. Képzeld, a nagydarab kopasz aranbarátodnak is sikerült oly mértékben felbasznom az agyát, hogy túllőtt a célon, otthagytam őket. Ismersz, vele soha nem személyeskedtem.

Schoffan 2011.12.04. 20:47:03

@biboldó: Azt nem értem, hogy tudtál egyáltalán létezni, azon a forumon??

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.04. 21:14:18

@Schoffan: Bizonyos földrajzi okból érintett voltam, ezért kihívás volt. Nem tudom, meddig követted, de azt hiszem, nagyképűség nélkül állíthatom, minden hangadóval lejátszottam a meccset és nem vesztesként távoztam. Okafogyottá tettem több ezer hsz-t megélt idióta topiko(ka)t, el is tűnt a süllyesztőben. Végülis jó móka volt.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.04. 21:41:06

@Schoffan: ha adsz egy mélcímet, adok cserébe hozzáférést a bloghoz. Megírtam facebook-on az én mélcímem, arra küldhetsz.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.04. 21:42:29

@biboldó: kibaszott anarchista, karvalyorrú troll!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.04. 21:50:53

@Schwere Gustav: Itt edződhetsz, baszki. Tavaly szegény axispolarist elkergette biboldó és topo, a két mocskos cionista.

A fejlesztést úgy akarom megoldani, hogy legyen benne lehetőség hivatkozni, és gombnyomással kilőni magunkat a Marsra. Ez a projekt a feleségem támogatásával indul, tehát csak jó lehet, ha ő is lát benne fantáziát. Lesz jogvédősdi, antropológia, kabbala, őstörténet, filozófia, egészségügy, napi politika, stb. Ráadásul, ha anyagi kereteink engedik, lesz saját újságírónk is. És persze lesz cionista, meg nacionalista szekció is. And many, many more!:-))

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.04. 21:55:50

@biboldó: Nem csodálkoznék, ha megjelenne Topo is. Mondjuk én jól szórakozom.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.04. 22:09:11

@Mr Falafel: Ha még nem is, ahogy elnézem az összetételt, egyelőre nem kihívás a számára. Viszont, ha megvalósulnak elképzeléseid,- tényleg kezdem érteni és jónak látni- biztos, hogy itt lesz a helye.
Anno már volt szó róla, hogy némi anyagi hozzájárulással lehet saját fórumot csinálni. Ha ezen múlik, részemről most is hajlandó vagyok túl az alapítványon, esetleges tagdíjszerűségre áldozni. Azt hiszem, nem vagyok egyedül...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.04. 22:14:52

@biboldó: Én nagyon szeretném valahogy becserkészni Cserkót. motiválni kell, hogy szakmailag is kihívás legyen neki, kereshessen is vele, aztán a többi már megy magától.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.04. 22:23:34

@Mr Falafel: Mikor beszéltél vele utoljára? Én nem voltam vele személyes kontaktusban, de valami olyasmit hallottam, hogy sajnos az egészségi állapota egyre inkább behatárolja a lehetőségeit. Őszintén szeretném, ha fals lenne az infóm, személye nem csak főnyeremény, hanem garancia is lenne a színvonalat illetően. A mandi tényleg a fasorban se lenne mellette. No, meg vele is rég baszakodtam egy jóízűt.

Alfőmérnök 2011.12.04. 22:54:04

@Mr Falafel: "És persze lesz cionista, meg nacionalista szekció is."

Miért, a cionista nem nacionalista? :)

Amúgy nekem tetszik az ötlet, hogy egy oldalon legyenek jelen a szembenálló felek, egyfajta virtuális pankrációtól sem riadva vissza - ha jól értem a szándékot.

Kérdés, hogy amit felvázolsz, az egy blognak nevezhető valami lenne-e, vagy valami más. (Engem inkább arra emlékeztet - persze nem szellemiségében, inkább formailag -, amit az idióta tomcat csinál újabban: www.bombahir.hu/ )

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.05. 08:33:03

Basszus, az akklimatizálódás kikészít. Alig aludtam éjszaka. Otthon kétszer alszom. Egyszer délben fekszem le, aztán éjszaka. Kétszer három óra. Itt meg teljesen más minden, és csak éjszaka tudnék aludni, de akkor meg otthon nappal van, és legtöbbször az egyetemen vagy a városban vagyok.
Úgy érzem magam, mint egy kifacsart citrom.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.05. 08:34:17

@Alfőmérnök: Nem tudom, mi lesz a forma. Az biztos, hogy nagy tárhely lesz hozzá, és egy komolyabb motor. Hogy ez miképpen fér bele a blog.hu rendszerébe, azt nem tudom, nem vagyok szakember.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.05. 08:37:27

@biboldó: A minap beszélgettem Cserkóval a facebook-on. Egész normálisnak tűnt. Felhívom telefonon is, mert tényleg szeretném megnyerni az ügynek. Az is beleférne a keretbe, hogy valaki hurcolássza autóval interjúk helyszínére. Ha melózna, az elterelné a figyelmét a betegségéről. Kis pénzt is kereshetne vele, és ez külön jót tenne a motiváltság felébresztéséhez. Möglátjuk! Ahogy ő mondaná.:-)))

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.05. 17:24:45

@Schoffan: Te mit szerkesztesz veszettül? Miért nem publikálod?

Schoffan 2011.12.05. 17:42:18

:))) Szerkeszt a fene!! Csak azt néztem, hogy ha netán valami írást tennék közre, azt hogy tehetem meg?? Új blog vs hagyományos szerkesztés, vagy mi a fene? A lehetőségeket néztem, nem írtam egy sort sem!! Honnan tudod, hogy nézegettem? :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.05. 17:52:49

Az adminban van három vázlat is, mintha írnál posztot, csak még nem tetted volna közzé.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.05. 17:54:31

Az új bejegyzés fülnél készíthetsz posztot. Akár saját blogodból is tehetsz át. A József Attilás elemzés elmés.

Schoffan 2011.12.05. 18:27:12

@Mr Falafel:
Áááá! Onnan nem szivesen tennék már sehová. Pár helyen elsütöttem.Szép volt, jó volt, elég volt! :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.05. 18:30:50

@Schoffan: Ahogy érzed.
Ha nem írtál semmit, törölheted a vázlatot nyugodtan.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.06. 18:55:44

Valete!

Kedves Falafel,nem zavartak el,mentem en magamtol...
Viszont a kedvemet sikeresen elvettek (egy idore) a blogolastol valoban.
A zsidosag es a bolsevizmus viszonyat
elemzo (mindig,mindenhol nevekkel,datumokkal gondosan alatamasztott )hozzaszolasaimra reagalva (mar amennyiben volt reakcio,persze)peldaul,rendre vissza lettem kuldve a "cionbolcsodebe".
Minden ellenerv,cafolat vagy arnyalasi kiserlet nagyvonalu mellozesevel.
Nos ,a ket zsido ur reszerol,ez persze
varhato volt,felettebb kenyes dolgok ezek a szamukra.
Mivel fentebb felvetodott a cionizmus es a (tobbi) nacionalizmus viszonyanak kerdese,a tema egyfajta ujraarnyalasara teszek majd kiserletet egy uj poszt keretei kozott.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.06. 19:27:08

@axispolaris: A két biboldót én ismerem egy ideje, és tudom, milyenek. Virtuális imágójuk habitusa az RTL Klub fórumán alakult ki, ami egy gladiátorképző volt. Mindennapi adok-kapok, válogatott sértésekkel cizellált mondatokban. Az úgynevezett etnocentrizmus a zsidóságnál erősebb, mint a magyaroknál. Én ezért nemhogy feddném őket, hanem egyenesen példaértékűnek tartom. Az identitás érzelmi kötelék, tehát az identitással összefüggésben nemzethez vagy etnikumhoz tartozás kérdésében senkit nem lehet meggyőzni tényekkel. Nem is baj.

Én a magam részéről egyébként sem vagyok az a nagy evangelizáló, így nézeteimről, hitemről meggyőzni senkit nem akarok. Ugyan minek? Az ő életük nem az enyém, és az enyém nem övék.

Egyébiránt örülök, hogy látlak! Több kitartást és türelmet!:-)

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.06. 20:06:37

@axispolaris: Ne nagyzolj, egyszerűen elfogytál, mert kevés volt a cionbölcsit kurucfingásként való szajkózásod. Tényszerű érvekkel nem tudtál jönni, jobbnak láttad megsértődni.
Imágóként viszont beleférsz a képbe:)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.06. 20:11:33

@biboldó: Úgy tudtam, hogy erre megjelensz, te, teeee!:-D

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.06. 20:18:39

@Mr Falafel: Ne zavarj, épp talibánosdi olvasásba kezdtem. Nem semmi okfejtés ez sem, de mindjárt BL. Nyugi, azt is le fogom reagálni.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.06. 20:47:10

Sertodesrol nincs szo, a hiabavalosag erzete ez inkabb vagy valami hasonlo.
Szemleletem egyebirant fundamentalisan "labancos" a kurucokkal semmi dolgom,nem kulonbek azok sem a velencei kalmarnal.
Ime,nemi izelito a nyilvan nem elegge tenyszeru erveimbol.
Hatha ezuttal felveszed a kesztyut,
uriember modjara es nem terelsz.

A XX.szazadi antiszemitizmus jelentos reszben a bolseviszta metely
nyoman keletkezo visszahatas volt.Nehany pelda a zsidosag adott lakossaghoz viszonyitott aranyszamait messze felulreprezentalt kepviseleterol a lathato es a hatterhatalmakban,orszagok szerint:

Szovjetunio 1920:
Komisszárok tanácsa tag ebbol zsidó
Hadügy 43 33
Külügy 16 13
Pénzügy 30 24
Igazságügy 21 20
Belügy 53 42
Szociális segítség 6 6
Munkaügy 8 7
Területi komisszárok 23 21
Újságírók 41 41
Nehany nev:Sverdlov, Trockij, Kamenev, Sokolnikoff, Uritsky, Litvinoff, Zinovjev, Radek ,Kaganovics, Sztálin felesége.

Nemetorszag 1918 :Liebknecht, Luxembourg,Eisner,Haase,Landsberg,Kautski, Alzech, Kohn,Kautski, Hertzfeld ,, Preuss , Freund ,Rosenfeld ,Hirsch, Simm ,Lipinski , Schwartz,Talheimer, Heiman, Eisner, Lowenberg, , Wollheim, Rothschild, Kranold, Rosenhek, Birenbaum, Reis,Kaiser.

Magyarorszag 1918-19 :

A szabadkomuves Martinovics paholy iranyitasaval a patkanykoztarsasag vezerpatkanyai:Jaszi (Jakubovics) Oszkar Varga (Weissfeld) Jeno, Gerő(Singer)Erno Rakosi (Rosenfeld) Matyas,(Farkas) Wolf Mihály, Revai (Lederer) József,Kun (Kohn) Bela.
A nepbiztosok Garbai kivetelevel mind zsidok voltak,akarcsak a terrorfiuk zome.

Spanyolorszagi zsido terjesztoi a voros eszmenek:Zamora, Maura, De los Rios.

Del Amerika :Che Guevara, Raoul, Fidel Castró.

Kinaban a maoizmus sem a tradicionalis kinai kultura talajabol nott ki,orosz zsidok kozvetittek(Borodin, Cohen )

Az Usa gyakorlatilag a kezdetektol fogva zsido-szabadkomuves iranyitas alatt all,de napjainkra mar szinte az osszes "demokratikus"allamrol elmondhatjuk ugyanezt.

Fentiek fenyeben keretik az antiszemitizmus valos okainak figyelembevetelevel,kelloen arnyalt,mindazonaltal a valosagot nem letagado es/vagy elkeno nezopont felvetele a tema kapcsan.

Schoffan 2011.12.06. 21:36:08

@axispolaris:

Engedd meg, hogy így ismeretlenül is gratuláljak neked!
Sikerült, aránylag kis helyen összehozni Európa elitjét, na és akkor ezek még csak a politikusok!!

Sőt, még Amerikából is csurrant, csöppent valami...

Csak azt nem értem, hogy ennek a bazi sok okos embernek mi köze van az antiszemitizmushoz?
Lehet, hogy valamilyen előzményt el kellene olvasnom, hogy értsem a logikai kapcsolatot, csak félek, hogy vakvágány lesz.

Schoffan 2011.12.06. 21:38:06

@Mr Falafel:
Milyen két biboldó? Nem csak a biboldó biboldó van itt, hanem van másik nickű biboldó is?? :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.06. 22:11:15

@Schoffan: Topo és biboldó, a két biboldó.
Kérlek szépen a szinhaz.hu-n megy egy jó kis diskurzus. A cikk címe: "más miatt kellene kiabálni!" Természetesen a Dörner-Csurka páros miatt megy az ajvékolás. Beszálltam én is. A facebook-on keresztül jelenik meg a hozzászólásod, tehát arcot kell adni hozzá. Tök jó.

Schoffan 2011.12.06. 22:17:01

@Mr Falafel:
Cold járt itt??

A színházat megnézem...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.06. 22:20:00

@axispolaris: Felőlem a világ vezetői hottentották is lehetnének, ha a világ jól működne. Nem működik jól. Ez ellen anélkül is lehetne tenni, hogy a felelősöknek vélteket kiirtjuk.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.06. 22:20:39

@Schoffan: Persze. Még posztot is írt. Az adminban megnézheted.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.06. 23:45:16

@Schoffan:

Koszonom.

Ez bazi sok okos ember- mind zsido.

Jelenletuk a lathato es hatterhatalmakban egyarant, az adott lakossaghoz viszonyitott aranyszamukat tekintve gigantikus modon felulreprezentalt.

Ilyen egyszeru.
-

Schoffan 2011.12.07. 14:45:59

@axispolaris:

Felülreprezentált???
Haha!

Ezek szerint, ha a New York-i szímfónikusoknál többségben vannak azok, akik tudnak játszani a hangszerükün, akkor ez elítélendő ?

A társadalomban a megfelelő tisztségeket azok lássák el, akik ahhoz értenek és tehetségük van hozzá! Az, hogy milyen származásúak, teljesen lényegtelen...

Ha neked nem tetszik a társadalom ilyen önfenntartó ösztöne, akkor azt tanácsolom, hogy menj el egy cigányzenekarba cimbalmosnak, ugyanis ott a cigányok a népességhez képest felül vannak reprezentálva! - " gigantikus módon " -hogy a szavaddal éljek...:))

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.07. 16:18:47

@Schoffan: Tibikém, az emberiség korcsosulásának legfőbb oka, hogy nem azok vannak a helyeken, akiknek lenniük kéne. Rokonok, haverok, szeretők, stb. Csupa tehetségtelen senkiházi. Legfeljebb vágyaidban kritérium a hozzáértés, a valóságban már régen nem. Igaz, ez nem valamiféle sémita huncutság, hanem szimplán ostobaság.

Schoffan 2011.12.07. 16:49:41

@Mr Falafel:
Én nem mondtam olyat, hogy az elmélet és a gyakorlat mindenkor fedi egymást!
Elméletileg az lenne a helyes, ha a megfelelő emberek, a megfelelő helyen lennének! Nem? Számít valamit ilyen szempontból a származás? Szerintem, nem.

Nyílvánvaló, hogy egy értelmiségi családban, ahol az apa ügyvéd, vagy orvos, vagy kutató, akkor azok gyermekei feltehetően, neveltetésüknél, a család hagyományainál és anyagi helyzeténél fogva nagyobb valószínűséggel lépnek ezekre a pályákra!!

Na esetleg itt jöhet be a képbe a zsidóság, mivel vannak hagyományosan olyan szakmák/ pl. gyémántcsiszolás és kereskedés/, vagy hivatások/ orvos, ügyvéd,...stb./, amelyekben a zsidók számaránya valóban nagyobb...Viszont vegyük pl. azt figyelembe, hogy már a XIX.-XX. század fordulójának környékén a zsidó családok fiúgyermekei minimum érettségivel, a lányok minimum 4 polgárival rendelkeztek. Ez bizony hatalmas helyzeti előny volt bárki más fia-borjával szemben!!

Sőt! Én még azt sem vitatom, hogy amennyiben egy munkahelyi felvételnél, ha a döntésre illetékes személy zsidó volt, akkor a maga " fajtáját" előnyben részesítette, azonos, vagy majdnem azonos képességek esetén!

Viszont a társadalom jól műkdött - lásd: " Boldog békeidők: 1867-1914/ "

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.07. 19:21:36

@Schoffan:

Hogy az elfoglalt pozicio es a betoltetesehez szukseges kepesseg ,az ezen tulmutatato magasabb kvalifikaciorol nem is szolva,hogyan is viszonyulnak egymashoz a valosagban...
Dobbenetes (jobb esetben) tudatlansagrol tettel ezzel tanubizonysagot.Mikent nyilvanvaloan nem erted azt sem,mi is a gond a judeo-bolsevizmussal vagy az amerikai mintaju judeo-kapitalizmussal .
A szovjetunioban szulettem,eltem kanadaban,jartam az usaban,jelenleg
a (szellemileg mindenkeppen)kodos Albionban elek,van nemi tapasztalatom mindket rendszer hitvanysagarol.
Egyebkent ezen a szinvonalon nem erdemes folytatni.
Csak azokhoz szolok ,akinek szemet keves por fedi.
A legtobb emberet egy egesz sivatag.
Es a sivatag,mint tudjuk,novekszik...
Az ertes egyebkent,mintahogyan erre mesterem tanitott,nem utolso sorban akarati aktus.
Igy amennyiben valaki nem akar megerteni valamit,az bizonyosan nem is fogja.

Schoffan 2011.12.07. 19:55:01

@axispolaris:

"... Egyebkent ezen a szinvonalon nem erdemes folytatni.
Csak azokhoz szolok ,akinek szemet keves por fedi...."

Akkor mi a fasznak írtál ennyit?
Elég lett volna ennyi: " Én egy sötét, bunkó, világcsavargó antiszemita vagyok, a hülye mesteremmel együtt. "

Schoffan 2011.12.07. 20:03:32

@Mr Falafel:

Azt hiszem Stego, én lépek innen! Agyatlan antiszemitákkal telve vagyok, még az RTL időszakból...Ez meg ráadásul meg se közelíti azokat! Ott némelyikkel élmény volt ugatni...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.07. 20:07:50

@Schoffan: Ez nem egy munkahely, itt mindenki jöhet-mehet. Mindenesetre a magyar valóság itt is áthatóan penetráns. Én megmaradok az elveim mellett, és folytatom szélmalomharcom.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.07. 21:37:05

@Schoffan: Ne görcsölj már, hová lett a legendás humorérzéked? Ez az Axisakármi nevű szíriuszi gyerök csak egy imágó. Nem ismerős valahonnan, amikor cukkolási célzattal kaján vigyorok közepette kavarja valami erre szakosodott troll az állószart? Rakd már össze: átlagon felüli megfogalmazással, szóhasználattal logikátlan. ám hangzatos faszságokat ír.

Bingó

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.07. 21:46:35

@axispolaris: Rendben, ez a világ globálisan úgy szar ahogy van, mert Castro féle biboldók irányítják. Milyen lenne a kevésbé szar? Törzsi?

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.07. 22:30:01

@biboldó:Mi az,hogy torzsi?
Valami remlik persze az iskolabol,sajnos nem lehet
minden hulyeseget teljesen elfelejteni.
Persze,hogy nem torzsi az majdnem olyan primitiv , lehetett,ha volt olyan egyatalan ,mint a modern demokracia.
Szakralis hierarchia,ha figyeltel volna,tudnad,tobbszor is kifejtettem.
Jelenleg,tudom nem idoszeru.
Mondjuk,mivel szivemnek oly kedves vagy ,
a pelda kedveert vegyuk Izraelt; ha,tegyuk fel
a Naturei Karta szellemisege lenne az uralkodo
szemlelet,rogvest oda is koltoznek talan,gyalazatos
antiszemita letemre...

Schoffan 2011.12.07. 23:01:46

@biboldó:

Maradjunk abban, hogy leszarom, hogy kicsoda! Ok.? Nincs kedvem találgatni. Találgasson ő, hogy egy Moszad ügynök milyen nyelven mondta neki, hogy jóéccakát, mielőtt egy Beretával szétbaszta az agyát ! Na erről a baromról ennyit.

Mondtam Stegonak is, hogy átnézek ezen a faszin, de inkább nem...Ha hülyékkel akarok társalogni, akkor nem pocsékolom az áramot, beszélek egy szomszédommal ! :)
Na, örülök, hogy láttalak, itt is voltam....legalább elmondhatom !

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.07. 23:23:14

@Schoffan: Rendben, megértlek. Kár, hogy nekem idegen a közösségi oldalak világa, de rajtad lesz a fél szemem.........
Szeva!

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2011.12.07. 23:32:24

@axispolaris: De hisz állandóan a szakrális hierarchia ellen tiltakozol.
Vagy van valamilyen általad ismert speciális változata?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 07:40:57

Itt rendesen visszatörölt valaki, pedig igazán kíváncsi lettem volna a párbeszédre. .

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 07:44:02

És most is törölget. Miért? Erre semmi szükség. A helytelen kommunikáció, az acsarkodó stílus is segítségünkre lehet gyógyulni. Beteg a társadalmunk, mert beteg az emberi faj. A féktelen gyűlölet eluralkodott rajtunk. Együtt találhatunk megoldást, de nem úgy, hogy nyomokat tüntetünk el. Ez nem fair.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 08:22:10

@biboldó: Ez a dinka a facebook üzenőfalon politika-csetel. :-))
Mondjuk én is beleszólok olykor, és nem különösebben érdekel, ki mit gondol.

Egyébként látod, a gondolatok tárhelye, az gondolatok tárhelye, és kész. Véleményeket ütköztetni manapság nem menő. Ennek ellenére a fejlesztéseket megcsinálom. Az utóbbi napokban a szinhaz.hu-n összeismerkedtem néhány közéleti személlyel. tulajdonképpen ők üzentek rám kommentjeim kapcsán. Kifejtettem álláspontomat, amolyan kísérletképpen, és bejött. A hangsúlyt a toleranciára alapoztam. Sikerült lenyugtatnom két habzószájú vitatkozót. Egyik liberális volt, a másik jobboldali inkább. Nem akarok levonni messzemenő következtetéseket, de úgy tűnik, a tanultabb emberek esetében még van remény csillapítani a zsigeri gyűlölködés ébresztette fájdalmat.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 11:25:51

Azért az nem semmi, hogy még engem is törölnek. Van ennek bármi értelme?

Alfőmérnök 2011.12.08. 12:57:06

@Mr Falafel: "Az utóbbi napokban a szinhaz.hu-n összeismerkedtem néhány közéleti személlyel. "

Tudnád linkelni (ha nyilvános volt a vita) az oldalt? Érdekelne.

más: nem tudom ki törölget, de a moderálás jogát szerintem fenntarthatod magadnak, elvégre te vagy a bloggazda, vagy micsoda.

Ha érdekel, nekem is volt egy hosszabb vitám Schilling Árpáddal (egyike az elmúlt évtized említésre méltó színházi faszijainak, csak kicsit magyarfóbiája van) & bandájával:
kretakor.blog.hu/2010/04/09/a_feltamadas_remenyeben_1

Alfőmérnök 2011.12.08. 13:03:05

(Megnéztem a statisztikákat, azért annyira nem jók: 10-25 között van a látogatók száma. Az oldalletöltés félrevezető, szerintem azért van 200 felett, mert aki olvassa a blogot, az néha frissíti az oldalt és az is új letöltésnek számít.)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 13:23:40

Tudom, hogy tizenpáran látogatnak csak, de az elég. (Egyelőre)
Viszont linkeltem be innen posztot a szinhaz.hu-ra, és többen elolvasták. Hárman üzenetet is küldtek.

A vita természetesen az Új Színhász kapcsán alakult ki.
Például itt:
szinhaz.hu/szinhazi-hirek/43263-uj-szinhaz-ugy-mate-peter-valasza-seregi-zoltannak

vagy itt:
szinhaz.hu/budapest/43155-mas-miatt-kellene-kiabalni-seregi-zoltan-levele-az-uj-szinhaz-ugyrol

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 13:26:48

Jé, újra visszakerültek a kommentek. Valaki igen jól szórakozik. Én kevésbé.

Ez a blog, világnézettől és politikai meggyőződéstől függetlenül otthona lehet bárkinek. Szerintem nem képvisel akkora potenciált, hogy érdemes legyen szétcseszni.

Alfőmérnök 2011.12.08. 13:42:59

@Mr Falafel: Kösz, majd elolvasom.

Lehet, hogy a blogmotor szórakozik, a mandineren és az őrült vincééknél is egyszer eltűnnek, egyszer előjönnek a kommentek.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 13:55:18

Hopp, írtam valamit, de nem jelenik meg. tényleg a blogmotor lehet a ludas.

Schoffan 2011.12.08. 14:54:54

Csak azért jöttem, hogy szóljak: Nem én törölgetek...(Ha netán valaki erre gondolt volna...)

Alfőmérnök 2011.12.08. 18:10:09

@Schoffan:
A blog.hu rendszere egy kalap szar.
Számtalanszor előfordul, hogy beragad a blogmotor, néha én is azt hiszem, hogy moderáció van, vagy "valakik" cenzúráznak, de szerintem ez véletlenszerű, és általában egy új kommenttel előjönnek újra az előzőek is.

A blogspot.com technikailag jobb, de annak is vannak hátrányai, pl. nem lehet "tovább" gombot rakni egy bejegyzéshez.
A blog.hu legfőbb erénye szerintem, hogy a nickek hozzászólásait kényelmesen vissza lehet olvasni. (Meg valszleg MO-n, főként mivel az index címlapjára leginkább blog.hu-s bejegyzések kerülnek, ezt olvassák a legtöbben.)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.12.08. 18:22:21

@Schoffan: Töredelmesen bevallom, ez is felmerült bennem. Örülök, hogy nem te. Tényleg csak bambultam, mert nem értettem, mi történik.
süti beállítások módosítása