Menekülttábor

hajléktalan gondolatok éjszakai szállása

AZ ORBÁNI SZÍNJÁTÉK KÉPEI: HALLGATÓI SZERZŐDÉS

2012. december 25. 12:52 - Mr Falafel

Ki ért egyet azzal, hogy ne képezzünk orvosokat, mérnököket, meg mit tudom én, milyen diplomásokat Norvégiának, Angliának, Dániának, stb.? – Elsőre sokan jelentkeznének, mert valóban, milyen már az, hogy mi költünk arra, hogy más országok meg learassák a termést. Ám, ha jobban belegondolunk, teljesen másról van szó. Ezért azt mondom, Orbánnal csak idióták értenek egyet.

Miért ne képeznénk jó szakembereket, akik aztán a magyar képzés jó hírét viszik világszerte? Igaz, hogy egyelőre csak azért kelendő a magyar diplomás, mert olcsóbb, mint a helybéli, de ez a tendencia már most változóban van. Teljesítménybeli mutatók szerint is jobbak a magyarok. Hogy csak a legegyszerűbbet említsem, a teherbírásunk jobb. Például egy magyar orvos több műtétet képes elvégezni egy nap alatt, mint a befogadó ország orvosa. Más terheléshez vagyunk szokva, kvázi a rabszolgamunkához: Sok melóért kevés pénz.

Nagyon helyes, ha a fiatalok megpróbálják magukat külföldön is, mert az ott szerzett tapasztalat sokat segíthet karrierjük - szakmai előmenetelük és felkészültségük, valamint egzisztenciájuk - építésében. Márpedig a jó szakember megszületéséhez nagy tapasztalat kell. Itthon a fiatalok ezt a tapasztalatot nem szerezhetik meg. A karrierféltés, a féltékenység, valamint az esethiány, s egyéb lehetőségek nem léte meggátolja, hogy alapos tudást szerezhessenek.

Magyarországon csak egy szűk rétegnek van jogosítványa érvényesülni. Ennek a szűk rétegnek a vezetője most Orbán Viktor, a Bib(old)ó Szakkollégiumban kondicionált bolsevik terrorista, aki a magyar fiatalokat meg szeretné fosztani a képességfejlesztés és tapasztalatszerzés lehetőségétől, s mindörökre igába hajtaná egy működésképtelen rendszerben, amelyben egyetlen célt szolgálnak: élő szobrai lennének a társadalmi megkülönböztetettségnek, ennek ez idejétmúlt kasztrendszernek. Ennek a pöcegödörnek az urai akkor nyugodtak csak, ha alattvalóikat a nyomor mocsarába ragadva tudhatják.

Arról is beszél ez a Bib(old)ós terrorista dakota, hogy a Zingyenoktatás, a Zingyenoktatás, a Zingyenoktatás... Bla-bla-bla, te nyomorult cestoda! A büdös életben nem volt ingyenes az oktatás. Soha! Még a szocializmusban sem. Az oktatásra, csakúgy, mint minden egyéb, a társadalom fenntartása érdekében szükséges intézményre a dolgozó emberek adójából, az általuk megtermelt értékből telik. Sőt, még arra is telik belőle, hogy a politikai, vagy inkább hatalmi elit és sleppje (az úgynevezett közigazgatás) parazita életmódot élhessen belőle. Az oktatást az adózó emberek finanszírozzák, akiknek gyermekeik vannak.

Vagyis az adózó nép, a dolgozó emberek elsősorban gyermekeik jövőjét finanszírozzák, amikor az oktatási rendszert finanszírozzák, nem pedig az orbánszerű terroristák dőzsölését. Azért vállalják sokan a rabszolgasort, hogy gyermekeiknek megteremtsék legalább a lehetőségét, hogy abból kitörhessenek, s olyan életet élhessenek, amely emberhez méltóbb. S ha ez a méltóbb élet külföldön található meg, akkor minden szülő, - bár nehéz szívvel - arra ösztökéli gyermekét, hogy menjen utána, s tegyen egy próbát. Nincs szülő, aki arra kötelezné a gyermekét, hogy maradjon rabszolga, élje meg azt a nehéz sorsot, amit ő megélt. Nincs szülő, aki megfosztaná gyermekét a jövőjétől, és támogatná a hallgatói szerződést.

Mindeközben az elnyomó elit egyre nagyobb súllyal nehezedik a társadalomra. És kizárólag ez, semmi más, vezetett a válsághoz. A majd’ 400 fős parlament, az önkormányzatok és a „közigazgatás” címszó alatt bujtatott többi parazita együtt másfél-milliósnál is nagyobb létszámot tesz ki. Ezek a vonagló férgek nem termelnek értéket, nem adnak hozzá semmit a társadalomhoz, csakis elvesznek, felélnek. Éves szinten ez nagyjából 1500 milliárd forintot visz el az államkasszából. Ezeknek a hitvány férgeknek az életszínvonalát a dolgozó nép, a dolgozó polgárok teremtik meg, azok az emberek, akiknek a gyerekeitől most a jövőjüket készülnek elvenni. A hallgatói szerződés a dolgozó nép, a dolgozó polgárok gyermekeit jövőjüktől megfosztó terrorista merénylet.

Ugyanekkor a társadalom parazitáinak kölykei külföldi egyetemeken tanulnak, mert a nép által fizetett adóforintok ezt lehetővé teszik számukra. Majd külföldön maradva zsíros állásokat töltenek be. Megszerzik a jártasságot, a kellő tapasztalatot, hogy évek múltával hazatérve átvegyék a hatalmat szüleiktől, rokonaiktól, ezzel biztosítva a kasztrendszer fennmaradását, a dolgozó nép és dolgozó polgárság felemelkedésének minden eszközzel való meggátolása rendszerének továbbélését.

A hallgatói szerződés tehát olvasatomban terrorista merénylet. A terrorizmus a legsúlyosabb bűnök egyike, ezért Orbánnak és hordájának ebben kell majd felelniük. A minimum, hogy életfogytig tartó szabadságvesztést kell kapniuk, s hosszú börtönéveket mindazoknak, akik a kasztrendszer fenntartásában részt vettek. Vagyis a közigazgatás felső vezetésének, a hatóságok és hivatalok vezetőinek is bűnhődniük kell. A megtorlás az egyetlen helyes út.

120 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://menekulttabor.blog.hu/api/trackback/id/tr274980940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abandi 2012.12.25. 17:59:16

@Mr Falafel:
Helóka!
Azért még máma alul a gálya...
Száznyolcvanfölötti humanuid igazándiból nem hisztizik az állami joggyakorlat miatt :(nem engedi összekeverni a jogszolgáltatást az igazságszolgáltatással...).
Padillya nagyapja is megmondthatja...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.25. 18:10:04

@abandi: Kezdjük Doom-mal, akit kedvelek. Doom-nak is sok mindenben igaza van velem szemben. Kellenek az ő meglátásai is, hogy ne vigyen el minket a hév.

ArmaGedeont már nem kedvelem. Nem azért a sok zöldségért, amit ír, hanem azért, mert egy tré suttyó ember. Egyes elméletei azért elgondolkodtatóak, és ezt akkor is észben tartom, ha közben ellenszenves fasznak tartom.

Loxon a legegyszerűbb eset. Egy fizikailag fejletlen korcs, aki úgy akar alfa hím lenni, hogy nyomorék. Azt hiszi, a férfiasságot lehet pótolni néhány Voegelin mantrával. Ne érts félre, nem kell mindenkinek macsónak lenni, de annak feltétlenül, aki annak akar feltűnni. Loxon egy amolyan féllábú Tarzan. Nyilván testi fogyatéka miatt ilyen frusztrált fasz. Hivatásából adódóan viszont képtelen elszakadni az egyetemi szakzsargontól, és a halott tudósok elméleteinek ismételgetésétől. Egyszer egy Star Trek részben volt, hogy az idegen faj régvolt történetekben beszélt. Ha valamit mondott, azt egy régi eseményre való utalással tette. Van valami idegen neve, ennek a típusú kommunikációnak, de nem jut eszembe.

abandi 2012.12.25. 18:10:53

@Mr Falafel:
Kapisgálja már, de....még tán ellene is menne?!
Megőrült Maga?
És a "Loxony Rend"-del mi légyen?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.25. 18:13:56

@abandi: Magyarországon sajnos jogszolgáltatás sincs. Önkényítélkezés van. Ebben a rendszerben, amit a rendőr mond, az szentség, és az ügyészség igazolja. amit az ügyészség igazol, arra bíró ítéletet alapoz. Ez nem nevezhető jogszolgáltatásnak, ez csupán a kasztrendszer uralkodó kasztjának kinyilatkoztatása arról, hogy az alsóbb kasztnak nincsenek jogai, ezért el kell tűrnie mindent.

abandi 2012.12.25. 18:16:06

@Mr Falafel:
Nézd!
Én nem kívánok senkinek a jellemében vájkálni (bár kibaszott jól esne minden adat...) de (megfigyelési szempontból) kár lenne kiejteni nickeket unszimpátia alapján...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.25. 18:19:04

@abandi: Mi a Loxon rend? A jósda? Azzal én nem törődöm. A jósdán többen is vannak, akikről nincs okom rosszat mondani, és még kedvelek is. Azt ugyan nem értem, miért jó nekik egy ilyen úrhatnám korcs játékszereinek szerepét felvállalni, de elfogadom, hogy nekik ez megfelel. Mindenesetre a létszám fogy.

abandi 2012.12.25. 18:19:39

@Mr Falafel:
Majd a "telefonon hívott hivatásos tanú " beigazolódása (magyar labancz-osztrák kurucz) esetén fizetek 1 söröt...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.25. 18:21:12

@abandi: Gedeonra gondolsz? Mondom, Gedeon alja ember. S nem úgy, mint Padilla használja az alember kifejezést. Ő mentális képességekre utal ezzel leginkább, én viszont mindig tisztességre, emberi tartásra. Gedeonnak a gerince fogyott el.

abandi 2012.12.25. 18:24:29

@Mr Falafel:
Mert tán igazándiból: kuruczhok?
Alfi szerint: begyűjtött az ip- lepkehálóval 1-2 infót, oszt' annyi...
És Te mire hajtasz?!

abandi 2012.12.25. 18:28:33

@Mr Falafel:
Gedeon mint "gerinctelen"?
Nem hiszem...
Inkább mint táv-irányító(de mélyre ásó) vakondok...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.25. 18:44:08

@abandi: Én nem hajtok semmire. Nekem ez játék, szórakozás. Belebotlok érdekes karakterekbe, amik ihletet adnak az íráshoz, merthogy írni szoktam olykor. S ha hivatalos ügyeim nem zaklatnak többé, kizárólag írásból szeretnék élni.

abandi 2012.12.25. 18:49:40

Szeretnék magázódni amíg lehet.
Számomra ez a megkülönböztetés csomolungmája...

abandi 2012.12.25. 18:53:56

@Mr Falafel:
Főleg olvasatlan sci-fi-ket...
A 'Menekült-tábor" nem rossz hívószó: kárpit is kapunk, ha jól csináljuk?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.25. 18:54:12

@abandi: Engem nem zavar a magázódás. Van itt olyan, aki szokott.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.25. 18:57:30

@abandi: Remélem, már nem sokáig lesznek olvasatlan sci-fi-k. Tavaszig meg kell jelennie az első könyvemnek magyarul. Eredetileg karácsonyra terveztem, de rajtam kívülálló okok miatt ez nem valósulhatott meg.

Mi az a kárpi?

abandi 2012.12.25. 19:06:06

@Mr Falafel:
Nézze: szerintem ez alap, a további sikeres "brancs-váltáshoz" (holmi picurékák szűréséhez...).
pont.

abandi 2012.12.25. 19:09:48

@Mr Falafel:
Kárpi: a mindengalakszisbanjáróhatmilliárdcsillagkép nézése után járó mai hatmilliónak járó rendszeres banki átutalás.

abandi 2012.12.25. 19:13:49

@Mr Falafel:
Az pech...1/2-ed bevételkiesés mind a szerzőnek, mind a kiadónak...
Esetleg, ha Húsvéti aktualítással is bírna....

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 19:19:42

Hi, jól elvagytok. Akkor egy kicsit teszek ellene.
Az "orbáni színjáték" rendben, de mi lenne a jó felállás?
Tudom, nemzeti, meg jobbik, meg blabla, merthogy a kibaszott judeok...
Jósdai rövid pályafutásom alatt egyszer már említettem, hogy csak úgy játszásiból meg kéne próbálkozni legalább egyszer a kurva életben "a zsidók állnak minden mögött" című beszűkült agyúak kibúvója nélkül nézni a világot. Merthogy egész más dimenziók, akár a gondolkozás képességének halovány jelei is megnyílhatnának. Tehát ennek értelmében kérdem, a mai magyar politikai elit közül kik lennének a jó választás? Akár mint szakértői vegyes kórus vagy bármi más.
Vigyázat, csapda!

Egyebekben meg gedeon Talmudot és semmi mást sem olvas magyarul sem, kizárólag buzi értekezéseket, véleményeket szajkóz.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.25. 19:21:39

@abandi: Akkor kárpi is biztosan jár. :-))
A sci-fin-nek mindig aktualitása van, de csak azoknál, akik rajongók. Nagyon kevesen olvasnak ilyesmit. Az angol kiadástól várok több érdeklődést, de az legkorábban jövő ősszel lehet.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 19:23:12

@Mr Falafel: Csak szólok, jössz egy dedikált tiszteletpéldánnyal.
Tényleg kíváncsi vagyok....

abandi 2012.12.25. 19:25:53

@Mr Falafel:
Armagedeon és Illyés Edit közös könyvet írnak a zsidó számmisztika (habsburg)mániákus elutasításáról, de letagadott
hatalmi erejéről.
Lásd: a zöldségrépa sem nől az égig...

abandi 2012.12.25. 19:27:34

@biboldó:
Mindent ingyen, ingyen mindent...
Rühös!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.25. 19:31:03

@biboldó: A helyes terminológia kialakítása hosszas lenne, a problémák meg aktuálisok. Nincs olyan, hogy valaki lenne helyettük. Nem érdekel sem a Jobbik, sem más formáció. A politika maga egy vírus, amit ki kell irtani.
Az alkotmányozó nemzetgyűlés utcán való kialakulása lenne az egyetlen helyes megoldás. Egy olyan alkotmány létrehozása, amely teljesen alulról építkezik, vagyis a létező legszélesebb alapról indul.
Már többször emlegettem a nemzet fogalmának helyes értelmezését is. A nemzet kizárólag a törzsi-nemzetségi kontextusban értelmezhető, vagyis jelent vér szerinti (konszangvinikus) és házasság útján szerzett (affinális) rokonságot. Ebből egyenesen következik, hogy kizárólag az identitás határozza meg, ki magyar, s ki nem. Az identitás a kultúrához való feltétlen hűség. Aki erre képtelen, az kizárólag állampolgár lehet, és a nemzeti ügyekből kizáratik. Ez egy külön poszt témája lenne. Ha nem leszek elfoglalt, holnap írok ebből egy posztot. Az én világomban nincsenek zsidók és mások, csak magyarok és nem magyarok vannak. És csak egyetlen minőség van. Ez egy igazságosabb társadalom lenne, mint a mostani. De főleg élhetőbb.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 19:32:16

@abandi: ...miközben a buzi értekezések szajkózásán kívül halvány fingjuk nincs kabaláról, számmisztikáról. Echte magyarosch értelmiségi mentalitás.
Nagy setétségük birtokában még arra is képtelenek, hogy beismerjék, a zsidókatolikusprtkórebelleispetőfifélék miatt ilyen hülyék.
Érted, Bandika?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.25. 19:35:54

@biboldó: Nem felejtettem el. Csak tudod, a bank és ügyvédei elleni perem, az ELMŰ-vel való huzavonám teljesen lefoglalt. Mostanra viszont minden szükséges dokumentum összegyűlt, hogy hátra dőlve várhassam munkám gyümölcsének beérését. Január elején találkozom a nyomda tulajdonosával, es egy kiadó igazgatójával. Mivel egyedül leszek itthon, több időm lesz. B. nejem pénteken megy haza. Illetve előbb még torontóba. Szegénykém, ő még nálam is jobban gyűlöli ezt az országot. :-(

abandi 2012.12.25. 19:38:53

@biboldó:
Blabla, mert:
"Merthogy egész más dimenziók, akár a gondolkozás képességének halovány jelei is megnyílhatnának"
Mit makog maga kifele a kárpis borítékból, seggében a ganajtúró "fényhozóvilla-menóra" izgalmával?!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.25. 19:38:58

@biboldó: @abandi: Ne acsarkodjatok!:-)
Az értékmérő nem az, hogy ki zsidó, s ki nem, hanem az, hogy ki Ember, s ki nem az. Az egész világ a jó és a rossz harcának színtere, s most itt az ideje a jóknak összefogni. Nem csoportok szerint, hanem egyének szerint! Csak az egyén számít, minden embert önmagában kell megítélnünk.

abandi 2012.12.25. 19:41:00

@biboldó:
Természetesen : Armagedeon=TILOS!

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 19:41:58

@Mr Falafel: Az én olvasatomban más értelmezést takar nemzet és nemzetség.

Az utcai politizálás villanypóznákkal van szegélyezve, ami még belső törzsi villongások esetében sem jó ómen.

A politika vírus, de mi a jobb?

abandi 2012.12.25. 19:42:35

@biboldó:
Persze... az odadadásos férfi jeleneteknél...

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 19:45:17

@abandi: A személyeskedéssel menj loxon picsájába, rám nem hat. Max. leírod magad az érvelésre képesek listájáról.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 19:46:10

@abandi: Akarsz valamit mondani? Rajta, ne makogj!

abandi 2012.12.25. 19:46:37

@Mr Falafel:
Ez annyira TIT-es, hogy már majdnem loxonos...
PAX=no parmezán!

abandi 2012.12.25. 19:53:28

@biboldó:
Természetesen ezzel a megjegyzésével jelentősen hátráltatja a nemzeti-népi-felekezeti megbékélés beláthatatlan időpontjának megvalósulását.

abandi 2012.12.25. 19:55:07

@biboldó:
Jé...odaengedte a kutyust a billentyűzethez...sci-fi.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 19:57:45

@abandi: Puffff, én valék a nagy népnemzeti összeborulás hátráltatója.

Téyleg semmi értelmes a tarsolyban? Legalább valami indoklásféleség?

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 19:58:49

@abandi: Mondták már rád, hogy humorharold?

abandi 2012.12.25. 20:03:11

@biboldó:
de. mint minden fekete-fehér filmklasszikusra, ami nem is igazán vicces...

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 20:05:14

@abandi: Karácsonyra való tekintettel, rendben.

abandi 2012.12.25. 20:12:18

@biboldó:
Hazaáruló!
" BORTiszik a MAGYAR, nem pediglen vizet!
Asszonynak-leánynak kemény szóval fizet..."

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 20:24:00

@abandi: Ez vasalbert vagy keresztszemes falvédőről idézet?
Népiesnek hagyján, de mitől nemzeti?

abandi 2012.12.25. 20:24:24

@Mr Falafel:
Én például meggátoltam egy egész üdülőterületnyi terület becsatornázását...
Okosan -pénzügyek firtatásával- kellene eztet csinyánia a parasztoknak...
Csak hát nincsen összefogás...a Jobbikkal ...
Jájcímileszvélünk?

abandi 2012.12.25. 20:27:23

@biboldó:
Az hát(nem!), de magának ott a senkiföldje-kerületben miért "fáj"(örül neki)?

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 20:31:14

@abandi: Ne az én fájdalmammal-örömömmel foglalkozz (hülye vagy hozzá), hanem próbáld a magadét értelmezni. Tudod, csak úgy "játszásibúúúú"

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 20:34:39

@abandi: Csak kérdem, miért jó ha egy üdülőterület nincs csatornázva?

abandi 2012.12.25. 20:34:49

@biboldó:
Jé: lélek is van a sváb árpalében?

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 20:36:54

@abandi: Az árpalének nincs etnikai szerepe. Még pótlékként sem. Nem úgy, mint a falvédős lőrének.

abandi 2012.12.25. 20:37:25

@biboldó: A természetnek mindegy, de a felvehető haszonnak nem...
maga valami kezdő siksze?!

abandi 2012.12.25. 20:40:58

@biboldó:
Tagad a gyenge(fehér)májú senkiházi...körömszakadtáig!
Üdv:
...iván

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 20:42:41

@abandi: Tehát a kemény magaros hozzáállás szerint inkább folyjon a szarlé népnemzeti folyóinkba, semthogy valami judeokrata összeesküvés hasznot húzzon a környezetvédelemből. Sőt, a cigó alkalmazottak is dögöljenek éhen.
Jól értem?

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 20:45:14

@abandi: Bonyolódsz, Bandika. Mármint a saját mondandódba....

abandi 2012.12.25. 20:50:03

@biboldó:
Tuti, hogy valami távolhonból exportált elmefrissítőt tolt be magának, hogy ennyire összefogott...Mondhatnónk úgy is, hogy simán elférne egy ügyes libsi-bibsi plakáton is!
Faszságokat sugall ismeretterjesztés címmel, tudja-e?!

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 20:53:16

@abandi: Ne minősíts, érvelj!
Már ha képes vagy rá. Ha nem, a hallgatás is bölcsebb.

abandi 2012.12.25. 20:55:03

@biboldó:
Nézze:, maga orrnehéz: mit és miről kíván megtudni?

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 20:58:14

@abandi: Jóvan.
Hag szameach, Bandika!
És természetesen mindenki másnak is!

abandi 2012.12.25. 20:59:40

@biboldó:
Ezért kár volt kimenni sörért...

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 21:05:13

@abandi: Ejnye, már megint az én lelkivilágommal foglalkozol.
Hogy megnyugodj, azért mentem ki, mert az előző elfogyott.

abandi 2012.12.25. 21:07:37

@biboldó:
Na ja: kleine fische gute fische... visszaevett a geciskedési hajlam!

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 21:12:14

@abandi: Bandika, úgy tűnik, kissé nehézkessé tett a keresztszemes falvédőről merített kannás bölcsesség/identitás. Loxon picsájában lehet, hogy ütős dolog a személyeskedés, itt érdektelen. Mondhatni, szánalmas pótlék.

abandi 2012.12.25. 21:18:37

Hmm...
Van-e értelme 1zsindexes 2 személyes blog-lehetőséget használni?

abandi 2012.12.25. 21:21:33

@biboldó:
Természetesen az ógörög-latin kultúra (lexikális) ismeretébe nem tud belekötni maga bicskás cigány...

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 21:24:50

@abandi: Akadályozd meg, mert zavar téged. Miként az üdülőhelyi szar rendezése is. Korlátozni kő minden bosszantó tényezőt, ugyi te nagyon jobbikos?

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 21:28:00

@abandi: Az ógörög-latin kultúra lenne a személyeskedés? Lexikális ismeret, beszarás.
Kimegyek sörért.

abandi 2012.12.25. 21:30:09

@biboldó:
Természetesen :IGEN!
Vagyok már annyira élemedettkorú (öreg geci), hogy jól picsánlőjem az éngömet mögzatlakókat, a teraszi fotelomból!
A nyikhajpicsába!

abandi 2012.12.25. 21:33:09

@biboldó:
Maga vmi 6-suális kolduskéle, hogy állandóan elmegy...izé...

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 21:37:03

@abandi: Derék magarosch hőstett a fotelból. A szar meg vidáman úszik Titel felé a hajdanvolt nagymagyar soktengert dicsőítési célzattal.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 21:41:41

@abandi: Én itt valék, te nem tudsz szabadulni loxon picsájából. Görcsölj nyugodtan, a lelkivilágom elemzése nálad magasabb színvonalon gyakorlása is hidegen hagy. Mondhatni, figyelemre sem méltó szánalmas identitáspótlék.

abandi 2012.12.25. 21:43:35

amikor egy tákolt(Ó-jiddish-görög-latin-szláv) nyelvből doktorálttal találkoznak:
Bólintsanak a hazugság kitartó tanulmányázásanak.

abandi 2012.12.25. 21:48:41

@biboldó:
Loxon blogja egy érdekes komentfolyam volt.
Én nem foglalkozom zsidós apróságokkal...

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 21:50:54

Amikor egy magyarkodni akaró, ám magyarul két karaktert leütni is képtelen okostojáskodó értelmetlenséggel találkoznak, bólintsanak megértő beletörődöttséggel vagy küldjék el loxon picsájába.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 21:53:50

@abandi: Egyebet sem teszel, mint kibaszott nagy magyarságodat zsidós apróságokhoz viszonyítva próbálod bizonygatni.

abandi 2012.12.25. 21:57:00

@biboldó:
Ennek semmi értelme.
Az a buli, ha maga is beáll a sorba!
Üdv.:
Viki a néhai cigánysorról...

abandi 2012.12.25. 22:00:20

@biboldó:
Ez nem igaz, sőt: egyszerű kisebségtudti rágalom !
Kérem: Ne vegyen egykalap alá másokkal (rendes emberekkel) négy!

abandi 2012.12.25. 22:04:38

Na megvárom, hogy makogjon valamit az én őszinte intercionista-keresztyény emberszereteti kitárulkozásomra...

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 22:13:41

@abandi: De, igaz. Te is "zs"ideszről, gedeonos féle konteókról hablatyolsz amikor magyar nemzettudat hiányáról ajvékoltok. Nehezebb, fárasztóbb sőt kiábrándítóbb megközelítés, de célravezetőbb lehetne.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 22:16:05

@abandi: No, a "maga" őszinte kitárulkozására ne várjon semmit. Higgye el, nem esne jól magának.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 22:19:35

Elfogyott a söröm, ismét kimenni meg lusta vagyok.
Csá!

abandi 2012.12.25. 22:27:01

A zsidók nem ismerik a mértéket...

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.25. 22:32:44

A kisszerűség mértékegysége: abandi

abandi 2012.12.25. 22:37:27

Ovit ki fogja szakítani a "mindennapi szerzés" politikájából a MŰVÉSZET!
Igen!
Ahol megéli az abstrahált-khatarzist...
Amikor nincs múlt, csak jővő!

abandi 2012.12.25. 22:40:06

@biboldó:
amikor ellesték a billentyűnyomogatást a hüjepicsák...

abandi 2012.12.25. 22:47:27

@biboldó:
Mi a fasznak kellett visszanéznie és nemkikapcsolnia?!

Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2012.12.26. 08:30:45

A zsidók hajszálra olyanok, mint a cigányok. Ahogy pestiesen mondják, színre, szagra egyeznek. Nem a beilleszkedni képtelenségükre szeretnék utalni, hanem a tényre, hogy a zsidók is mentegetik a gyilkosaikat, rablóikat, gonosztevőiket, mint a cigányok. Á, a Gázsi áz ném olyan, áz bíztos ném őlté meg a parasztot! A párászt kárórája úgy került hozzá, hogy á Jóistennel tanákozott a templonyba, oszt áz áttá néki.
Tény, hogy Magyarországon minden fontos pozíciót zsidók töltenek be, és ennek semmi más oka nincs, mint az, hogy zsidók. Az is tény, hogy az országot nyomorba döntötték. Senki más, csak a zsidók. Minden színész zsidó, minden politikus zsidó, minden pénzember zsidó. Lehetnének mind zsidók, ha értenének ahhoz, amit csinálnak, de nem értenek. Viszont tovább kell hagyni őket elkúrni, mert azt állítani, hogy a zsidók rosszat tesznek, antiszemitizmus. Márpedig ebben az országban, ennek az országnak kizárólag a zsidók tesznek rosszat. Ezért nem értek egyet azzal a vélekedéssel, hogy van tisztességes zsidó ember. Ha lenne, akkor hallanánk róla, amint elítéli azt a rombolást, amit hitsorsosai művelnek. A zsidók az emberi faj szégyene, akik zsákutcába vitték a fejlődést. Újra be kell vezetni a numerus clausust, és a zsidókat külön tesztek és vizsgák után lehetne csak alkalmazni még utcaseprőnek is.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.26. 19:37:32

@Shyad-Khourongai: Tehát a zsidó Jézuskád is hajszálra olyan mint a cigányok. Őt és az általa képviselt keresztény kultúrát a numerus clausus jegyében ki kell söpörni. Ki kell söpörni még a hatalmon lévőket a rájuk szavazó zsidóbérenc kétharmaddal együtt. Maradnának a zsidóbérenc komcsik és a zárievitz csanád félék. Naná, hogy ők is zsidók csicskái, úgyhogy egyedül maradtál magyarnak, mert a kecskéd is félrekefél. De akkor mi a faszt hőzöngsz itt számodra idegenben, húzz a picsába hazafelé, vár rád az ázsiai sztyeppe.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.26. 19:41:36

@Shyad-Khourongai: nagyrészt egyetértek, de a díszgójokat valami miatt kihagytad a képből.
Pedig ők is ott vannak keményen.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.26. 20:59:52

@biboldó: Neked ez most kb. olyan lehet, mint nekünk volt, amikor Bécsben mindenhol virított a felirat, hogy "ne lopj, magyar!". Eleinte engem ez zavart, aztán úgy döntöttem, hogy én nem lopok, tehát nekem nem szól.
A pártpolitika ideje lassan lejár. Nincs olyan, hogy majd a másikra szavazunk, ha emez nem jó. elfogytak a pártok, akikre érdemes lenne egy ország vezetését bízni. S tetszik ez neked, vagy sem, ezért kizárólag a zsidó származású magyar elit a felelős. Ettől nem lesz minden zsidó automatikusan bűnös, vagy rossz. Sajnos ez egy olyan meccs, amit le kell játszani, hogy aztán új szempontokat vezethessünk be. Szar ez így, persze, hogy szar, e nincs más alternatíva.
Nem a magyarok ragaszkodnak a gyilkosaikhoz, hanem a zsidók. Amíg ez így lesz, addig az ellentét egyetlen megoldása polgárháború.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2012.12.26. 21:10:30

@Mr Falafel: Nemá, most meg az ellen kéne védekeznem, hogy én nem védelmezek senki gyilkos köcsögöt? Pláne nem olyan gyilkos köcsögöket, kiket a kibaszott nagy nemzeti érzület azzal vetett ki magából, hogy kinevezte őket zsidóknak. Bele lehet nyugodni, a mai magyar helyzetért a mai magyarok a felelősek. Személy szerint nem Te és nem én. Nem te és én sem loptam a mariahilferen, csak kollektíven ránk verték a balhét. Az általánosítás már csak ilyen gázos dolog-:)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.12.26. 21:37:06

@biboldó: Még szerencse, hogy mi megértjük egymást!:-)
Ej, egyesek most miket mondanának! :-D
süti beállítások módosítása