Menekülttábor

hajléktalan gondolatok éjszakai szállása

MAGZATVÉDELEM /A gondolkodás szabad abortálása/

2011. december 31. 09:47 - Mr Falafel

Joggal kérdezheti bárki, mi a túróért fontos éppen ezzel a témával foglalkoznom, amikor számtalan érdekesebb aktuálpolitikai anyag hever az asztalon, amit Magyarországnak hívnak, immár hivatalosan is. Nos, a válaszom a következő: az őshülyeség elleni harcot mindennél előbbre valónak tartom. Márpedig az új abortusztörvény, amely az Alkotmánnyal lép hatályba, az őshülyeség kapitális méretű dámvadja, s így azt levadásznom kötelező.

Oly sokat hallhattuk ajvékolni féleszű liberális polgártársainkat a klerikális reakció terjedéséről, meg az egyház társadalomra történő rátelepedéséről, hogy már-már elképzelhetetlennek tartottuk, ez valóban be is következhet. Ez van, ha az idiotizmus farkast kiáltó fiúinak túl sok figyelmet szentelünk. S most tessék, tényleg itt a kibaszott ordas farkas lompos-loncsos bundában, és felfalni készül a polgári otthona világi kényelmében elpuhult kismalacot.

Az új magzatvédelmi törvénnyel az egyházi reakció farkasa kéretszkedik be otthonainkba felfalni világi jogaink kismalacát, akár a mesében, előbb csak az egyik mocskos lábát dugva be családjaink életterébe. Mert miként lehet másképpen értelmezni a magzatvédelem határának a fogantatásig való kidózerolását? Ezzel az aktussal az állam átmetszette a gátat, utat engedve az egyház dogmatista, az emberi értelmet megerőszakoló baromságai áradásának.  

Hajnalban, félálomban már írtam ezt a posztot fejben. „Mi is az a szó, mi is az a szó? – kérdezgettem magamban. Szegregáció? Nem, azt hiszem nem, csak valami hasonló.” Aztán meglett, amikor kikászálódtam az ágyból, és lejöttem a nappaliba. Szekularizáció. Tudjátok, egy olyan képzeletbeli korlát, amelyen át megbámulhatjuk a vadat, anélkül, hogy az kárt tehetne bennünk. A szekularizáció biztosítja világi értékrendünk védelmét, azét az értékrendét, amelynek köszönhetően egyáltalán létezhet még egyház. A szekularizációs korlát nélkül az egyházi fenevad már régen elpusztult volna egy ellene folytatott hosszú és kíméletlen hadjáratban. A szekularizáció eddig egy olyan korda volt, amely minket is biztosíthatott afelől, hogy többé nem kell tartanunk a fenevad pusztításától, attól, hogy felfalja az emberi elme vívmányait. A szekularizáció miatt lehet ma modern orvoslás például. Enélkül az sem lenne, ezt tessen szépen megérteni mindenkinek!

Rákerestem néhány értelmező oldalra, vajon ők mit gondolnak a szekularizációról. Az állam leesett, amikor szinte mindenhol a következőket olvastam:

„A szekularizáció a modern vallástudományi, vallásszociológiai, keresztény teológiai és politikai fogalom. A társadalom egésze mindennapi életéből egy adott vallás és egyház szokásainak kiszorulását, vagy inkább elkülönülésének folyamatát jellemzi.”

Hogy miért döbbentem meg ettől? – Emberek, átadtuk az értelmezés jogát a fenevadnak, amelytől megvédeni szándékoztuk társadalmunkat, s ő a rá jellemző alantas indulatoktól vezérelve szépen átértelmezte nekünk helyzetét. Olyan interpretációt tálalt elénk, amellyel önnön veszélyes voltát maszkírozta el. Egy adott vallásról és egyházról, azok szokásainak kiszorulásáról, de inkább elkülönüléséről beszél, ami tényszerűen aljas hazugság. Nem, a szekularizáció nem ezt jelenti! Ahogy maga a szó sem a „modern vallástudomány”, bla-bla teológia és társai, sem pedig a politikatudomány fogalma! Nem, nem, nem és nem! Ezzel az értelmezéssel az egyházi fenevad zárja korlátok mögé a világi társadalmat, és ezt nem hagyhatjuk. A szekularizáció mindig jogi fogalom volt, és az is marad. Jelentése nem más, mint az egyházi törvények állami akarattal való elkülönítése a világi törvényhozástól. Ez a lényeg, emberek. Szó sincs egy bizonyos egyházról, hanem minden egyházról. Szó sincs az egyházak szokásainak elkülönüléséről, hanem a kánonjog világi jogra való hatásának megszűnéséről van szó, és csakis erről! A kánonjog, az egyházi jog és annak mindennemű értelmezése mindörökre kirekesztetett a világi törvénykezésből. Ez a szekularizáció.

Egyébként is, számtalan egyházi szokásunk piros betűs ünnep a magyar naptárban. Szó nem lehet tehát arról, hogy az egyházi szokások elkülönülnének a világi társadalomtól. Vegyük csak akár a húsvétot vagy a karácsonyt. Olyan szoros összefonódása van itt az egyházi szokásnak és világi társadalomnak, amit még a szocializmus sem volt képes szétszakítani. No, de a slusszpoén sem maradhatott el, hiszen a szekularizáció politikatudományi fogalommá is lényegült. Istenem, ez valami fenomenális! Már megint a politika mindenhatóságánál kötöttünk ki. Az ilyen fokú szellemi nihilizmustól kinyílik a bicska minden értelmes ember zsebében, és kedve lenne abortálni ezt a gondolati mechanizmust.

Az új Alkotmány, amelyet én egyébként nagyon vártam, és támogatok ennek ellenére továbbra is, bizony súlyos hibát vétett, amikor a magzatvédelmi törvényt a kánonjog szerint foglalta szövegbe. Nem is értem, hogyan történhetett ez meg. Hogyan veszíthette el ennyire realitásérzékét a világi kormány, hogy egy gondolkodó, érző, cselekvő és szép emberi lényt megfosszon jogától saját teste felett rendelkezni, érzelmeit szabadon megvallani szexualitásában is, cselekedni helyesen az emberi társadalom jobbulására? Olyan bűnt követett el ezzel kormányunk, amelyre nincs mentség. Kérjék Istent, mert ember nekik meg nem bocsáthat!

Elgondolkodott már azon valaki, mi is a fogantatás? Nyilván van egy egyházi és egy világi értelmezése is. Az egyházi szerint ekkor leheli bele Isten a lelket az új életbe. A valóságban a sperma sikeresen töri át a petesejt burkát, és megkezdődik a fogantatás. Valóban csodálatos jelenség ez, amelyből végül megszületik szemünk fénye, a gyönyörű gyermek. Milyen felemelő akár csak belegondolni is! Hát még átélni a születés pillanatát! A fogantatás azonban nem csupán ennyiből áll. A folyamat akkor fejeződik be, amikor a megtermékenyített petesejt befúrja magát a méh vastag, puha nyálkahártyájába. Ezt nevezzük beágyazódásnak, ekkor ér véget a fogantatás. Ez kb. három hét. Szóval, meg tudná nekem mondani egy vallásos, hogy mikor is leheli Isten a megtermékenyített petesejtbe a lelket? Hányadik napon? Van erre nézvést valamilyen isteni útmutatója a keresztényeknek?

Persze, elmehetünk odáig is, hogy akár már a spermát is ellátjuk védelemmel, és a maszturbálást végzőket büntetni rendeljük. A férfiak ezáltal aktív, a nők passzív életkioltókká válnak. Igen, a nők is, mert a pete is élet, ami megtermékenyítés hiányában felszívódik. Lásd menstruáció! Évszázadokon át kezelték bűnként ezt a biológiai folyamatot, s bűnösként a nőket. Most megint így lesz?

Lehetünk pragmatikusak is. Mennyit fizet az állam, ha a nő a mindenkori kormány üdvére, feladva saját életét, eldobva szabadságát, karrierjét, szerelmét kihordja és megszüli gyermekét? Én olyat nem olvasok sehol az Alkotmányban, hogy a nő köteles szülni, ha kar, ha nem. Tehát, ha nem akar, de törvény erejével kényszerítik erre a társadalmi hozzájárulásra, annak fejében ellenszolgáltatás jár. Mennyit ér tehát az államnak egy gyermek? Nem az egyházi államnak, hanem a világinak! Nos, mennyit? Legyen, mondjuk egymillió? Ér egymilliót az államnak egy gyermek? Szerintem ér az a kölök akár hármat is! S mennyit ér egy nő szabadsága, karrierje, szerelme? Ér ez kétmilliót az államnak? Nos, ha ér, van ötmilliója a nőnek, amivel nekiindulhat az életnek. Vehet lakást, gondozhatja a csöppséget, miközben férje keresetéből szerény körülmények között eléldegélnek. Ilyen feltételek mellett sokkal több nő vállalna gyermeket, én ebben biztos vagyok.

Csakhogy ez a kormány nem biztosítja a gyermeknevelés optimális feltételeit (sem). Ez a kormány, - amely mögé magyarként oda kell állnunk – kizárólag erőszakban, állami akarnokságban, kényszerítésben képes gondolkodni. Ez a kormány az ősbűnök kormánya. Ezért kell felkészülnie, amint megvívtuk csatánkat a külföldről áradó gonosszal, azt követően vele számolunk le hasonló könyörtelenséggel. Jobb, ha Orbán hosszú csatározásért imádkozik az IMF-fel, mert addig tarthat uralma, nem tovább.         

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://menekulttabor.blog.hu/api/trackback/id/tr713508634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.01.01. 13:35:01

Egyház= fenevad?

Bizonyítandó állítás!

"Persze, elmehetünk odáig is, hogy akár"
Szalmabáb-érvelés!
hu.wikipedia.org/wiki/Szalmab%C3%A1b%C3%A9rvel%C3%A9s

"Ezzel az aktussal az állam átmetszette a gátat, utat engedve az egyház dogmatista, az emberi értelmet megerőszakoló baromságai áradásának."

Csúszós lejtő-érvelés!
hu.wikipedia.org/wiki/Cs%C3%BAsz%C3%B3s_lejt%C5%91

Január elseje, jó reggelt kívánok. Szimbolikus, hogy az ember milyen színvonalú cikkel kezdi az évet. Az egész évet meghatározhatja a szimbolizmus. Erre tessék.

Kellett ez? Van esetleg még emellett ezer meg egy dolog az új alkotmányban, ami kifogásolható?
Hát akkor?

Tárgyalóteremben, a magyar jogrendszer dicsőségére, talán még elmenne ez a filippika. De tartalmi-logikailag ez édeskevés.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.01.01. 14:12:13

"A gondolkodás szabad abortálása"

Hát a gondolati-logikai összefüggéseket (koherenciát) sikerült abortálnod a mondanivalódból. Egyébként minden ok...

Schoffan 2012.01.01. 14:14:59

Akiket érint és elfelejtette volna...
Jan. 1. Ma van Jézus körülmetélésének évfordulója! :)) ( Dec. 24 + 8 nap, ahogy illik.)

Schoffan 2012.01.01. 14:17:53

@Schoffan:
Ja, és ma született Petőfi és halt meg a közársaság...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.01. 14:49:22

@Schoffan: Te sem bírod felfogni, hogy a köztársaság, mint államforma, maradt az Alkotmányban, csak az ország elnevezése vált külön. Magyarországot mostantól Magyarországnak hívják, bármennyire szeretnéd is, hogy Új-Izrael legyen a neve.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.01. 14:53:36

@Schwere Gustav: Nem ezzel kezdtem az évet, hanem inkább ezzel fejeztem be. Az egyház maga az ősgonosz, a bukott angyal kreálmánya, kordában tartása fontos feladat. Persze, én nem hiszek a keresztény istenben, így ellenségében, az ördögben sem. Nálam az egyház az őshülyeség fenevadja. A butaság szülte korlátok őrzője, az emberi elme gyilkosa. Ha létezne isten, elsőként az egyházakat pusztítaná el.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.01.01. 19:20:55

@Mr Falafel: Puszta vádaskodás, a jakobinus hordószónokok mintájára. Saint-Just és társai tapsolnak - a pokolból. Őnáluk megvalósult, amit itt hiányolsz: egy "legfőbb lényben" hittek, az egyházakat betiltották, a szerzeteseket ( meg még párszázezer embert) nyaktilóval és egyéb kreatív módszerekkel kivégezték. Na az maga volt a felvilágosodás. Meg a szintén Isten nélküli kommunizmus a maga 100 millió áldozatával is szintén a vallástól sikeresen megszabadult, felvilágosult elmék terméke volt.

Igaz, elnéztem a dátumot. (Befejezésnek is sokatmondó.)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.01. 19:27:25

@Schwere Gustav: Azzal a különbséggel, hogy én nem akarom likvidálni az egyházakat. Felőlem maradhatnak. Mindenkinek szíve joga Istenre intézményként tekinteni, és szobrok előtt imádkozni, ha attól jobban érzi magát. Ugyanakkor elvárom, hogy az egyházi törvények rám ne legyenek kötelezőek, mivel én azokkal nem értek egyet.
Hol beszéltem én arról, hogy nincs Teremtő? Úgy vélem van. A keresztények lebutított teremtője nem létezik csupán. A vallásnélküliség és a kommunizmus nem azonosak. A kommunizmus egy vallás nélküli államforma. A vallásnélküliség viszont nem feltétlenül kommunizmus.

Schoffan 2012.01.01. 20:33:20

@Schoffan:
Hát igen, az államforma az köztársaság, de mivel a hatalmi ágak összeolvadtak, ill. egy kézbe kerültek, a biróság függetlensége oda, így a kormányforma: diktatúra!

Schoffan 2012.01.01. 20:35:20

@Mr Falafel:
Na végre valamiben egyetértünk...

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.02. 08:49:15

@Schoffan: Miben látod a hatalmi ágak összeolvadását, bazmeg? Az nem zavart, amikor a belügyet és az igazságügyet összevonták? akkor nem volt hatalmi ágak összeolvadása? Ó, persze, majd elfelejtem, azt a biboldók csinálták, tehát jó! Az OIT létrehozása sem a hatalmi ágak összeolvadását szolgálja. Á, dehogy, hisz azt is a biboldók alkották meg. Igaz, hogy az ügyvédi kamara elnöke OIT-tagként beleszólhat bírók kinevezésébe, de ez nem jelenti a bíróság függetlenségének odalevését.
Ne tedd magad hiteltelenné!

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.01.02. 12:20:31

@Mr Falafel: Te meg ez előtt a szobor előtt imádkozol:
www.sciencephoto.com/image/230489/530wm/H4650367-Statue_of_Science-SPL.jpg

"A keresztények lebutított teremtője nem létezik csupán"

És akkor ki az "igazi"? A zsidó vallás teremtője? Egyébként Izraelben el van választva az egyház az államtól?
Lószart!
Az arab államok 99%-ában el van választva az egyház az államtól?
Dehogy van.
Gondolom jó sokáig tanulhattál/olvashattál teológiát, hogy ilyen kiforrott véleményt sikerült kialakítani. 1-2 hónap esetleg?
Vagy csak elolvastad az "Antikrisztust"? A teológiát nem hinném hogy egy elborult agyú barom filozófiájából lehet legjobban megismerni...
A másik dolog: ez az egész magzatvédelmi hülyéskedés - mert technikailag egy szar az egész alaptörvény szövege, de itt most a magzatvédelmi dolgokról beszélünk, egy vágyat elégít ki: "hogy legyen némi keresztény értékrend" a szövegben.

DE ettől még az anya ugyanúgy szabadon kinyírhatja, megölheti, széttépetheti (kaparás) a leendő gyermekét.
Be lett tiltva az abortusz? Nem.
Minden egyéb csak szájtépés.

Úgy hogy nem kell aggódni. Továbbra is lehet büntetlenül magzatot ölni.

www.100abortionpictures.com/Aborted_Baby_Pictures_Abortion_Photos/
nézegessed kicsikét a képeket. Emellett teszed le a voksod, bazmeg.
Something you can be proud of.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.02. 16:47:42

@Schwere Gustav: Nem sokat értelmes van ebben a posztban, baszki. Egyház és vallásellenes vagyok, tehát a zsidó vallást sem komálom. Nem is tudom, mi alapján gondolod, hogy én a zsidó vallást preferálom. Eszem megáll!

Jó, hogy nem basztál be képet egy menstruáló pináról, már csak az hiányzott. Egyébként igen, a kaparás mellett vagyok. Nincs olyan képed, amelyik ettől a meggyőződésemtől eltántorítana. Érvet meg amúgy sem igyekszel felsorakoztatni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.02. 16:49:10

@Schwere Gustav: Nem sok értelmes van ebben a kommnetben, baszki. Egyház és vallásellenes vagyok, tehát a zsidó vallást sem komálom. Nem is tudom, mi alapján gondolod, hogy én a zsidó vallást preferálom. Eszem megáll!

Jó, hogy nem basztál be képet egy menstruáló pináról, már csak az hiányzott. Egyébként igen, a kaparás mellett vagyok. Nincs olyan képed, amelyik ettől a meggyőződésemtől eltántorítana. Érvet meg amúgy sem igyekszel felsorakoztatni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.02. 16:55:41

@Schwere Gustav: Egyébként a képeid nem az abortuszról szólnak, kamu az összes. Ezek halott magzatok, de mind túlkorosak az abortuszhoz. Ha ezeket tényleg abortálták, akkor ott bűncselekmény történt.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.01.02. 18:31:32

@Mr Falafel:

Nyilván gondoltam, hogy a zsidó meg a többi vallást sem komálod, de az üzenet, érted. Mennyi lett volna fél mondatban, akár zárójelben odaírni hogy amit itt megfogalmaztál, a többi vallásra is igaz.

Most persze hogy nem sorakoztattam érvet, mivel már az első megjegyzéseimre is elmulasztottál válaszolni.

A cikk minden egyes során a doktriner liberalizmus elevenen izzó vallásgyűlöletét érzem.

Egyébként ez már azért is elavult, mivel a liberalizmus ideje lejárt.
A liberalizmus jóléti társadalmak/magukat jólétinek képzelő társadalmak bevett vallása.

Amint a jóléti társadalmak elkezdenek hanyatlani, onnantól visszatér a jó öreg nacionalizmus-vallás kombó. Történelmi szükségszerűség.

Egy példa: amint a cigányhordák elkezdenek rabolni/lopni/gyilkolászni a nagy nyomor miatt, akkor egy embernek se az abortuszon, eutanázián, és a homo-házasságon kezd majd járni az agya. Hanem hogy kikben tud megbízni, kikkel tud összefogni. Kis közösségek szerepének növekedése, nemzeti érzés erősödése, vallás, mint az egyik legnagyobb összetartó erő, előtérbe kerülése.

Ez már csak idő kérdése. Az óra ketyeg.
Csak a nacionalizmus és a vallás tud bennünket megmenteni. A történelemben eddig mindig így volt. Pont most lenne másképp?

Én már a jövőben gondolkozom. És ebben a képből nézve az abortusz egyszerűen gyilkosság.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.02. 19:20:14

@Schwere Gustav: Jelen helyzetben egyéb egyházakról nem lett volna értelme nyilatkoznom, hiszen a kánonjog nem érvényes mindegyik egyházban. A magzatvédelmi törvény pedig kifejezetten a keresztény egyház jogára, a kánonjogra alapozva fejti ki álláspontját.

Én liberális vagyok, a szó eredeti értelmében. Talán tudod, a liberalizmus, mint önálló politikai erő megszűnt, ám alapvetései éppen a konzervativizmusban oldódtak fel. A szociál-liberalizmus egy nem létező marhaság. Vallásellenességemet nem titkolom. Számomra minden vallás egyforma, egyformán nem kívánatos.

Az abortuszos képeid tényleg hamisítványok. Egyik sem törvényes abortusz végeredménye. Azt ugyanis 3 hónapos korig lehet elvégezni, amikor is a magzat 10-12 cm-es. A képeken látható véres testek mind sokkal nagyobbak, tehát idősebbek. Ezek gyilkosságok is lehettek akár, törvényes abortuszok viszont semmiképpen sem.

Egészséges társadalomban egy egészséges pár gyermeket akar nevelni. Ha ilyen lesz a jövő, az abortuszra sem lesz szükség.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2012.01.02. 20:56:43

@Mr Falafel: Az első két bekezdésre:Jó rendben.

Az abortuszos képekről az első oldalt linkeltem, amit találtam.

Tessék, egy másik, videó-prezentáció, 27 perc, egy nőgyógyásztól.
www.youtube.com/watch?v=y4gQ6Yug4Js&feature=fvwrel

Na ez most 100% eredeti lesz.
Kösz egyébként, hogy fölhívtad rá a figyelmet. Eleve ezt kellett volna belinkelnem.
süti beállítások módosítása