Menekülttábor

hajléktalan gondolatok éjszakai szállása

FEHÉR KÉMÉNYSEPRŐK - JOGVÉDŐK A LIPÓTRÓL

2012. október 10. 08:59 - Oleg_Mashkowiak

A minap elektronikus levelet kaptam a Fehér Kéményseprők jogvédő szervezettől. Korábban ők írtak engem is érintő ügyekről, amelyekben dr. Zsiga Zsolt, ingatlanokkal kapcsolatos bűncselekmények elkövetőjeként ismertté vált ügyvéd volt a főszereplő. Természetesnek tartottam, hogy felvegyem velük a kapcsolatot.

Sokáig hallgattak, nem küldtek értesítéseket, de az utóbbi időben aktivizálták magukat. Ennek kapcsán értesülhettem róla, hogy egy VÁR HOLDING Kft. szipolyozza ki éppen a banki adósokat. Állítólag 75.000.- Ft-os regisztrációs díjat kér azért, hogy az adós havi törlesztő részleteit lecsökkentse egy elfogadható szintre. A valóságban azonban e tevékenységet nem fejti ki, csupán a regisztrációs díjakat szedi be.
Íme a figyelemfelkeltő levél:

Kéményseprők Fehér okt. 1. (9 napja)
         
címzett: Dabasi; titkos másolat: saját magam
   
---------- Továbbított levél ----------
Feladó: Fehér Kéményseprők <info@feherkemeny.com>
Dátum: 2012. október 1. 19:16
Tárgy: Ügyészségeknek ajánljuk, mert a nyomozók nem csinálnak semmit!!!!
Címzett: civiltamas <civiltamas@gmail.com>

Az alábbi levelet információt kaptuk a Sorozatos bűncselekményeket elkövető Vár Holdingról.
Kérdezzük, hogy a szolnoki nyomozó hatóság mi a bánatot csinál? Nem tartoztatja le ezt a rohadék csaló bűnözőt, aki több mint 200 ezer embertől csalt ki 75 000,- forintot??? Talán már a nyomozókat is lefizette, hogy hagyják még a mai napig további áldozatoktól lehúzni a lóvét????
MI VAN itt, hogy a nyomozók csak tökölnek a bűnözők meg tovább garázdálkodnak,  gazdagodnak..........????

Mivel megküldték részemre, és én tényleg foglalkozom hasonló ügyekkel, hát utánajártam a dolognak.  A Vár Holding Kft.-t dr. Bárándy György jegyzi, és valóban jogsegéllyel foglalkoznak, méghozzá eredményesen. Úgy tűnik, nem 100%-os a statisztikájuk.
Ennek ellenére kizárnám, hogy éppen dr. Bárándy György követne el olyan jogellenes magatartást, amely tetten érhető.  Sőt, ebben az ügyben kifejezetten jó szolgálatot tesz az öreg. Ezért segítő szándékkal válaszoltam a levél feladójának.


Janos Dupro projekt.futurent@gmail.com okt. 7. (3 napja)
         
címzett: Kéményseprők
Ebben egyelőre nem látom a bűncselekményt, de szívesen segítek, ha kapok további információt.

Tisztelettel:

dr, garay ben

Szerintem semmi rendkívülit nem írtam rövid levelemben. Amikor megkaptam rá a választ, már illett volna gyanakodnom, de valamiért leméláztam.
 


Kéményseprők Fehér okt. 8. (2 napja)
címzett: saját magam
Értem,  és miben is tud nekünk segíteni????
Mihez is ért, amit mi használni tudunk ???
Köszönettel. 


Az írásjelek halmozásából tudnom kellett volna, hogy egy érzelmileg instabil emberrel kommunikálok. Gondoltam, tényleg csak kíváncsi, és nagyon sürgős neki az ügy. Ezért válaszoltam:


Janos Dupro projekt.futurent@gmail.com okt. 8. (2 napja)
címzett: Kéményseprők
 
Jogász vagyok, aki tudja hogyan kell úgy elkészíteni egy feljelentést, hogy azt az eljárni köteles hatóság befogadja. Legutóbb dr. Zsiga Zsolt, a kilakoltató ügyvéd elleni feljelentésem alapján indult eljárás jelentős értékre elkövetett csalásban és sikkasztásban.
Tapasztalatom szerint sokan sokszor az erkölcsi normákat sértő cselekményeket értékelik bűncselekményként, azonban nem minden erkölcsileg kifogásolható  magatartás bűncselekmény.

Például az itt vázolt esetben azért nem indult eddig eljárás, mert nem bizonyosodott be, hogy a Vár Holding a kifejtett tevékenységét eleve azzal a célzattal indította el, hogy azzal másokat megtévesszen, s ezáltal kárt okozzon. Ahogyan az engedményezés is szabályos jogi aktus, amiről a jogszabályban előírtaknak megfelelően értesítette az ügyfeleket.

Arra vonatkozóan kell tehát igazolást keresni, hogy a Vár Holding az általa végzett tevékenységet már a kezdetekkor sem lett volna képes a vállalása szerint kifejteni. Amennyire jól látom, a cég képviselője dr. Bárándy György. Nos, őt bűncselekményben tetten érni szinte lehetetlen. Egyébként amennyiben akár csak egyetlen emberen is segítettek, már kizárható a csalás. Ez így működik, mert ez Magyarország.

tisztelettel:

dr. garay ben

S ekkor elszakadt a cérna a kispajtásnál.

Kéményseprők Fehér  7:30 (58 perce)
címzett: saját magam
 
Köszönjük a KIOKTATÓ SZAVAT!!!

Megkérjük, hogy sürgősen NÉZZEN UTÁNA A Fehér Kéményseprők szövetségének tevékenységének, mielőtt feleslegesen hazudozik, akár a Zsiga Zsoltról, akár más sajátjának kimondó és a Szövetségünk munkáját ellopó tevékenységéről.........

Nem tudja, hogy becstelen és tisztességtelen a más farkával ékeskedni??? Megkérjük Ön se tegye!!!!


Azonnal összeállt a kép. Már 2010-ben is feltűnt nekem, hogy a Fehér Kéményseprők kezdeményezései sorra elhalnak a nyomozóhatóságoknál. Elfogultságom okán inkább hittem azt, hogy ekkora a korrupció az igazságszolgáltatásban, semmint, hogy egy jogvédő csoport valójában egyetlen futóbolondból és levelezőköréből áll. Amikor másfél hete a Zala Megyei Rendőr-főkapitányságon voltunk tanúskodni dr. Zsiga Zsolt ügyvéd ellen folyó eljárásban, a nyomozó megköszönte munkámat. Olyan alaposan kidolgozott, jogi és egyéb tényekkel alátámasztott feljelentést írtam, hogy neki már nincs is szinte semmi dolga. Ezt ő mondta. Ahogy azt is, hogy dr. Zsiga Zsolt már legalább húsz ügyet megúszott azért, mert a feljelentők futóbolondok voltak.

Természetesen tudomásom van róla, hogy dr. Zsiga Zsolttal szemben nem csupán az én feljelentésem nyomán folyik eredményes eljárás. Szerencsére! A fickó egy minden hájjal megkent bűnöző, egy bűnszervezet feje, és már több tucatnyi szerencsétlent károsítottak meg, mindösszesen legalább félmilliárd forint értékben.

A nekem adresszált e-mail, sértésekben gazdag közlendőjén természetesen jót derültem, és nem hagytam válasz nélkül.


Janos Dupro projekt.futurent@gmail.com  8:04 (34 perce)
         
címzett: Kéményseprők
 
Apám, akárki vagy is, nyilvánvalóan súlyosan elmeháborodott vagy. Kezeltesd magad! - Bár, gyanítom, azon már túl vagyunk, hogy annak eredménye lehetne.
Az a szövetség, amit egy ilyen félkegyelmű képvisel, egészen biztosan nem tett semmi olyat, amit én el akarnék orozni.

Na, gyorsan szólj az ápolóknak, debilke, hogy biliztessenek meg! Aztán menj szépen alukálni.

Már alig várom, hogy újra írjon!:-)
Vajon tényleg ennyi lenne egy ismert jogvédő csoport? Kire számíthatnak így a szerencsétlenül járt banki adósok? Azt tudjuk, hogy a kormányra, vagy az állam által fenntartott hivatalokra nem. Akkor kire? Erre a debilre, aki még egy értelmes mondatot sem képes összetákolni?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://menekulttabor.blog.hu/api/trackback/id/tr684830143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oleg_Mashkowiak · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.10.10. 15:08:20

Hiába nézem, még mindig nem jött semmi debilkétől.

Prob79 2016.02.05. 14:38:22

Érkezett válasz az évek alatt...? Engem befenyített ez a díszes bagázs !

Berta Nagy Emília 2016.05.02. 13:28:51

@Oleg_Mashkowiak: Mi lett a történet vége? Zsiga Zsolt börtönbe került? Debilke bválaszolt?
süti beállítások módosítása