Menekülttábor

hajléktalan gondolatok éjszakai szállása

Izrael = fasizmus?

2010. június 03. 14:01 - Tyr Anasazi

Nem, Izrael nem fasiszta állam, és a más népekhez való viszonyában sem fedezhető fel nyomokban sem a fasiszta jelleg. Persze, érdemes arra is néhány szót vesztegetni, hogy vajon a fasizmus egyenlő-e a „szőke, kékszeműek gyűlölete minden más népek iránt” hollywood-i toposszal, amelyet már a korabeli szovjet politikai és filmkultúra sem osztott, vagy valami egészen más volt. Más, még akkor is ha éppannyira helytelen és aljas, mintha létezne olyan nézet, amely szerint a valamilyen kinézetűek magukat felsőbbrendűnek tartanák másoknál. Lássuk be, elég nehéz lett volna meggyőzni a zömök, fekete, barnaszemű olaszokat, hogy „gyertek, öljünk meg mindenkit, akinek nincs kék szeme és szőke haja!”. Hasonlóképpen egyéb európai nemzeteket sem, köztük minket, magyarokat. A történelmi valóság kedvéért jegyezzük meg, hogy Nyugat-Európa és az USA sem tett semmilyen lépéseket a 30-as években hatályba lépő zsidótörvények ellen. Mitöbb, támogatták Németországot a keleti ántikrisztus elleni harcban. S a németek sem csupán a nem kékszemű és szőke hajú nemzetek országait rohanták le, de a kékszemű és szőke hajúakét is. Ki merem jelenteni, hogy a fasizmusnak semmi köze a rasszizmushoz. Nem ők találták fel, és nem is ők terjesztették el azt. A fasizmust a XX. században megjelenő, és egyre nagyobb tért hódító globalizmus hozta létre. Az, hogy a globalizmus élharcosai már akkor is a zsidók voltak, nem a németek hibája, hanem a zsidók érdeme. Élére álltak egy kialakulóban lévő társadalmi rendnek, amit én a globalista kapitalizmus elnevezéssel illetnék. A globalista kapitalizmus gyermekbetegségei hamar megfertőzték az emberi társadalmat, ami óhatatlanul háborúhoz vezetett.

Ezzel szemben Izrael agresszív, gyűlölködő magatartása, a közösség szabályainak nyílt szembeköpése egy teljesen más eredetre vezethető vissza. Azt mondtam, nem létezik olyan világnézet, amely szerint a tőlünk különböző kinézetűeket alacsonyabb rendűnek tekintené. Azért mondtam, hogy nincs, mert annak nem volna semmi értelme. A fasizmusnak, ha értelme nem is volt, de magyarázata mindenképpen. Ezzel szemben az izraeli, a zsidó habitusnak nincs emberi értelemmel felfogható értelme vagy magyarázata. A legmagasabb színvonalon kivitelezett, de a legprimitívebb indulatból származó emberiségellenes magatartás. Ezek a csapotthomlokú neandervölgyiek tényleg elhiszik, hogy ők felsőbbrendűek, hogy ők uralkodnak az emberiség felett, ezért bármit megtehetnek, és még magyarázattal sem tartoznak.  

Hogy mindez miért éppen most fogalmazódott meg bennem? – Nyilvánvalóan a gázai incidens kapcsán. Nem azért, mert érdemes népeknek tartom a gázai palesztinokat, akik Izrael állam léte előtt sem voltak képesek az önálló államként való működésre. Ó, egyáltalán nem szeretem én jobban őket a zsidóknál! Ártatlanok ezreit felrobbantgató elkorcsosult emberfajzatokat nem kell szeretnie senkinek. Nos, ha nem a palesztinokért vérzik a szívem, akkor miért? – Baromira egyszerű a válasz: Izrael a legsúlyosabb rizikófaktor az emberi társadalomra nézve.  

 

67 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://menekulttabor.blog.hu/api/trackback/id/tr292053439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.03. 14:46:23

Ez bazmeg szófosás volt, semmi egyéb.
Izrael sok szempontból olyan ország, mint a többi. Emberek jönnek, mennek, üzleteket kötnek, esznek, isznak, dugnak, diszkóba, vagy iskolába mennek. Vasat hajlítanak, vagy programokat írnak számítógépek számára, táskát varrnak bőrből, vagy kórházban takarítanak.
Más szempontból Izrael speciális ország. Egyfelől a körülötte lévő szinte összes ország, másfelől saját lakosainak egy jelentős része is a totális megsemmisítésére tör. És nem úgy, ahogy a nevetséges szlovákok Magyarországéra, hanem konkrétan.
Az egész ország egy talpalatnyi hely. Nem működik náluk az a doktrína, mint a ruszkiknál, hogy beáldoznak párszázezer négyzetkilométert, aztán ha összeszedik magukat majd visszaütnek, mert nincs egyszer százezer négyzetkilométerük sem.
Ez kissé determinálja a gondolkodásmódjukat. Vagy inkább mocskosul.
Képzeld magad egy pillanatra abba a helyzetbe hogy a lakásod eleve úgy épül, hogy az egyik szoba óvóhelynek van kialakítva! És nem felvágásiból, hanem teljesen praktikus, hétköznapi okból.
Képzeld el, ahogy a gyerekeidet minden nap külön buszra teszed fel az iskola felé menet, mert annak azért kisebb a valószínűsége, hogy mindkét busz felrobban. Képzeld el, hogy a szüleid Balassagyarmaton laknak, amit a szlovák tüzérség nagyon kényelmesen belő időnként. Képzeld el, hogy Ukrajna éppen most fejleszti a nukleáris arzenálját, és előre szólt, hogy ha elkészül, Magyarországnak annyi! Képzeld el, hogy mindeközben az avasi cigányok az erkélyekről rakétázzák Miskolc többi részét!
Közben képzeld el, hogy disszidens magyarok a kényelmes Amerikából teli szájjal ugatnak az ország ellen, ahol felnőttél és mindened van.
Megvan? Ha mindezt elképzelted, a te szemed is vérbe borul, bazdmeg! Olyan paranoid leszel, hogy rettenetes, és alighanem magad követelnéd, hogy beállhass a honvédséghez, akár utolsó őrkutyának.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 17:52:13

@El Topo (Sgt. Elias):
Nem kell elképzelnem, anélkül is rühellem az arab fanatikusokat. Szerinted a vezető arab államok nem tekintenek úgy a palesztinokra, mint mi a cigányokra? Azért igyekeztem kidomborítani, hogy nem az arabok okán van bajom Izraellel. Az a gondom, - és most ismétlem önmagam - hogy semmilyen szabályt nem tartanak be azon az alapon, hogy ők bármit megtehetnek, mert ők a világ urai, és senki ne merje őket számonkérni. Ezzel van gondom. Ezért gond, hogy nemzetközi vizeken megtámadták az európai népekből álló segélyezőket. Ezért gond, hogy az olasz tésztát veszélyes anyagnak minősítve akadályozták meg eddig, hogy az általuk átvizsgált segélyszállítmányok célba érhessenek. Tudod, a török és holland aktivisták nem palesztin öngyilkos merénylők.
Van néhány állam, amelyik büntetlenül megtehet bármit, vannak mások, akik hatástalan szankciók ellenére is megteszik, de Amerikát leszámítva egyik sem olyan rendszerszerűen, mint Izrael. Tartok tőle, hogy ezen felbuzdulva a jövőben elszaporodnak azon államok, akik szintén nem tartják magukra nézve kötelezőnek a játékszabályokat.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.03. 18:02:54

@Mr Falafel:

Egy hangot nem értettél abból, amit írtam. Izrael nem azért érzi úgy, hogy azért tehet meg bármit, mert a világ ura lenne. Éppen ellenkezőleg: azért tesznek meg dolgokat, mert minden pillanatban a saját létüket érzik veszélyeztetve. Annak idején Golda Meir simán atomot dobatott volna a Golanra, amennyire össze tudom rakni a dolgokat, talán egy-két órán múlt, hogy végül nem kellett megtennie.
A faszom aktivistákkal meg hagyjál csak békén nyugodtan! Az ilyen grínpíszes, frítibetes, meg szabad gázás mozgalmár buzik több kárt okoznak, mintha nácik lennének!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 18:14:44

@El Topo (Sgt. Elias):
Miért ne értettem volna, amit írtál? Pontosan értettem, csak nem értek vele egyet. Illetve elhiszem, hogy az izraeli társadalom masszája úgy van tájékoztatja, hogy ők most is honvédenek, mert a gaz arabok a spájzban vannak. Csak éppen ez ökörség. Nem kétlen, hogy az egyszeri melós zsidó tényleg elhiszi ezt, és ezért támogatja a kormányát.
Egyébként meg lehetnének tökösebbek. Kinyírni az összes palesztint, oszt nekik nem kéne többet rettegni, Európának nem kéne többet aktivistáskodni, egy csapásra megszűnne egy súlyos probléma. Az ENSZ-ben hümmögnének egy kicsit, az iráni mehemed fenyegetőzne, és ennyi.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.03. 18:24:10

Hiszen ha csak a palesztinok lennének a probléma! Közelebbről ugye a Hamasz, mert természetesen nem minden egyes palesztin tör az ország vesztére.
De nem. Sőt, Izraelnek még nem is a legfőbb gondja a Hamasz.
A zsidóknak meg kurva közel van még (hogy csak egy példát mondjak) '73 októbere. Vagy te úgy tudod, hogy Szíria szólt már azóta, hogy upsz, meggondoltok magunkat?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 18:29:03

@El Topo (Sgt. Elias):
Bánja a faszom, intézzék el Szíriát is. Velem lehet alkudozni.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.03. 18:32:34

@Mr Falafel:

Igen, meg Egyiptomot, Irakot, Libanont, pcionálisan Jordániát, és ha már benne vannak, egye fene, Iránt is! Tényleg csak párszázmillió ember.:D

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 18:44:05

@El Topo (Sgt. Elias):
Jordániáról szó sem lehet! Ott van petra. Azért maradjon már valami arabvilágbeli történelmi emlék, amit szabad látogatni. Libanon még csak-csak, de Egyiptom túl nagy falat lenne. Az Úr sem tudta őket eltörölni.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.03. 18:47:51

@Mr Falafel:

Mondjuk inkább nem állt szándékában.:)

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 19:09:08

Az ertelmi tisztesseg alapkivanalma a fogalmak tisztazasa.A fasizmust ne keverjuk a nemzeti szocializmussal.

Az Izrael allam szuletesetol napjainkig
tarto konfliktusok elemzesenel kivanatosabbnak tartanam a gyokerokok vizsgalatat a nyugat tortenelmet gyakorlatilag vegigkisero antiszemitizmust illetoen.
Amennyiben(teljes joggal)elutasitjuk
a rasszizmust mint egy vagy tobb nepcsoport ellen iranyulo hatranyos megkulonboztetest,a szellemi principiumok es iranyultsagok mellozesevel,tisztan faji-versegi alapon,ugy nem mehetunk el szo nelkul a tiszta faji alapú,olykor filoszemitizmusnak alcazott zsido rasszizmus mellett sem,mar csak azert sem mert ez a rasszizmus (lsd.zsido-goj fogalompar)bizony nem
kicsinyeskedik,az egesz nemzsido vilag ellen iranyul.Ennek alapját az a rabbinikus felfogás képezi, hogy a zsidó választott nép, amelynek egykor majd az egesz világ fölött kell uralkodnia :A világ minden gazdagsága legyen a tied" - “A világ minden népe legyen a te szolgád" - “El kell emésztened minden népet, amelyet az Úr neked ad"."
Nehany gyongyszem a Talmudbol:"A világ csak az izraeliták végett teremtetett, midon az izraelitáknak törvény adatott, akkor ok ezáltal minden tökéletességet megkaptak, amit a világ népei nélkülöznek.” [Parasa Bammidbar 106] „A világ csak az izraeliták végett teremtetett: ok a gyümölcs, a többi nép csak üres csésze. Következoleg mondhatjuk, hogy az izraelitákon kívül nincs más nép, azok csak üres csészék.” [Sené luccoth hebberith 145c]„A felebarátodat nem szabad megrabolnod, de ez nem vonatkozik a gójra, aki neked nem felebarátod. A gójt meg szabad csalnod és tole uzsorát venned. Ha azonban felebarátodnak adsz el valamit, vagy tole valamit veszel, akkor testvéredet ne csald meg.” [Baba mezia 61a. Tosephot]
„Ha kereszténynek pénzre van szüksége, a zsidó mesterien tudja ot rászedni: uzsorát uzsorához számít, míg az összeget oly magasra fel nem verte, hogy azt a keresztény birtokának eladása nélkül többé ki nem fizetheti, vagy míg ezerre nem rúg és akkor pörrel áll elo, és a hatóságoknál odamuködik, hogy a kizavart keresztények birtokába helyeztessék.” [Judischer Deckmantel 171a]

Nem volt ez mindig igy:

"ha a legkorábbi zsidó vallást tekintjük, ÁHVH ókori filiszteus kultuszát (a filiszteusok valószínűleg nem sémi hódítók voltak), a papkirályok törzsét, amelyhez Dávid és Salamon tartoztak, gyakran tiszta és nagyszerű formákkal találkozunk. E vallás rítusainak állítólagos “formalizmusa” nagy valószínűséggel ugyanazt a szentimentalizmustól mentes, aktív, határozott szellemet tükrözte, amelyre mint a primordiális árja, valamint a római férfiúi rítus jellegzetességére mutattunk rá...A zsidó nép politikai összeomlásához kapcsolódott az a válság, amely elsodorta a pozitív spiritualitásnak ezeket az elemeit. (Ezek egyébként nagy valószínűséggel nem magától a zsidó néptől, hanem az emóriaktól származtak: egy olyan néptől, amelyet némelyek nem sémi, hanem északi eredetűnek vélnek.) A profetizmus már az ókori zsidó civilizáció bomlását és későbbi dekadenciájának útját képviseli. A “látnok” (róeh) helyébe az Istentől ihletett vagy megszállott “próféta” (nabi) lép, az az alak, akit korábban szinte őrültnek tekintettek. A főpap vagy a “Seregek Urának”(ÁHVH Çebaot) nevében uralkodó papkirály helyett a próféta és a prófétai apokalipszis válik spirituális centrummá. A szakrális ókori ritualizmus ellen a formátlan, romantikus és zavaros “belső” spiritualitás nevében kirobbant lázadás az embernek Istennel szembeni egyre növekvő szervilizmusával, a megalázkodás egyre nagyobb élvezetével, a heroikus princípium egyre nagyobb elsatnyulásával társul. Ez végül egyrészt oda vezet, hogy az apokalipszis terrorisztikus háttere előtt a Messiás a “kiengesztelővé”, az eleve elrendelt “áldozattá” alacsonyodik le; másrészt viszont – egy másik síkon – elvezet annak a csalásnak, annak a szolgai képmutatásnak, és ezzel együtt annak az aljasul makacs romboló beszivárgásnak a stílusához, amely általában jellemzője a zsidó ösztönnek."
A zsido kozmopolitizmus a szetszoratassal egyidos,azota az allammal szemben a zsido lenyegében kozombos. Amennyire ellenall annak, hogy lemondjon nemzeti jellegerol, annyira kesz arra, hogy bármilyen nemzetiseg alruhajat feloltse. A zsidosag mar az okori világban is a kozmopolitizmus és a nemzetek felbomlasztasanak aktív kovasza volt.

A XX.szazadi antiszemitizmus jelentos reszben a bolseviszta metely
nyoman keletkezo visszahatas volt.Nehany pelda a zsidosag adott lakossaghoz viszonyitott aranyszamait messze felulreprezentalt kepviseleterol a lathato es a hatterhatalmakban,orszagok szerint:

Szovjetunio 1920:
Komisszárok tanácsa tag ebbol zsidó
Hadügy 43 33
Külügy 16 13
Pénzügy 30 24
Igazságügy 21 20
Belügy 53 42
Szociális segítség 6 6
Munkaügy 8 7
Területi komisszárok 23 21
Újságírók 41 41
Nehany nev:Sverdlov, Trockij, Kamenev, Sokolnikoff, Uritsky, Litvinoff, Zinovjev, Radek ,Kaganovics, Sztálin felesége.

Nemetorszag 1918 :Liebknecht, Luxembourg,Eisner,Haase,Landsberg,Kautski, Alzech, Kohn,Kautski, Hertzfeld ,, Preuss , Freund ,Rosenfeld ,Hirsch, Simm ,Lipinski , Schwartz,Talheimer, Heiman, Eisner, Lowenberg, , Wollheim, Rothschild, Kranold, Rosenhek, Birenbaum, Reis,Kaiser.

Magyarorszag 1918-19 :

A szabadkomuves Martinovics paholy iranyitasaval a patkanykoztarsasag vezerpatkanyai:Jaszi (Jakubovics) Oszkar Varga (Weissfeld) Jeno, Gerő(Singer)Erno Rakosi (Rosenfeld) Matyas,(Farkas) Wolf Mihály, Revai (Lederer) József,Kun (Kohn) Bela.
A nepbiztosok Garbai kivetelevel mind zsidok voltak,akarcsak a terrorfiuk zome.

Spanyolorszagi zsido terjesztoi a voros eszmenek:Zamora, Maura, De los Rios.

Del Amerika :Che Guevara, Raoul, Fidel Castró.

Kinaban a maoizmus sem a tradicionalis kinai kultura talajabol nott ki,orosz zsidok kozvetittek(Borodin, Cohen )

Az Usa gyakorlatilag a kezdetektol fogva zsido-szabadkomuves iranyitas alatt all,de napjainkra mar szinte az osszes "demokratikus"allamrol elmondhatjuk ugyanezt.

Fentiek fenyeben keretik az antiszemitizmus valos okainak figyelembevetelevel,kelloen arnyalt,mindazonaltal a valosagot nem letagado es/vagy elkeno nezopont felvetele a tema kapcsan.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.03. 20:12:21

@axispolaris:

Ezt a grafomán ömlengést másoltad valahonnan, vagy magadtól vagy ilyen?

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 20:23:35

@El Topo (Sgt. Elias)
A zsidokerdes fontossaga megkoveteli minimum ezt a terjedelmet,igy hat vettem a faradtsagot,hogy erdemben reagaljak ra.
Ugy latszik a te esetedben ez felesleges volt.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 20:30:20

@axispolaris:
Konkret kerdesre konkret valasz,ha mar
magadtol nem jottel ra :az idezojelbe foglalt resz_idezet,az idezojelbe nem foglalt resz nem idezet.
Sajnos ugy tunik,veled csak ezen a szinvonalon megy,de talan...

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.06.03. 20:46:09

A poszthoz:
Akkor hallelúja Izraelnek, mert veszélyt jelent a zsidók által létrehozott globalkapitalista úgy szar ahogy van társadalomra.
Biztos, hogy én keverek valamit?

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.06.03. 20:50:48

@axispolaris: Na ne! A luzsénszky féle faszsággal ha lehet, ne fárasszuk már magunkat!

Bocs, de nem bírtam továbbolvasni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 21:12:23

@biboldó:
Na, akkor prezentálj hamar hirtelen valami hitelesebbet!

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.06.03. 21:21:13

@Mr Falafel: annál a népszabadság is hitelesebb.
Csak szólok, van magyar nyelven megjelent eredeti Talmud is. Ez a baromság egy századfoduló táján megjelent német antiszemita kiadvány hiteles fordítása. Németből magyarra. Már logikailag is bukfenc. Hol beszél egy kb ezer éves mű zsidó-goj viszonylatról? Eredetiben a "goj" szó jelentése nép, csak a jiddis szleng szerint "nem zsidó". az meg ugyebár későbbi keltezés.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 21:23:58

@El Topo (Sgt. Elias):
Látod, biboldó, ha privátban elküldted volna a regisztrációs mélcímed, küldenék meghívót, és írhatnál egy Izraelt dicsőítő posztot. Itt lenne az ideje, hogy valaki hozzáértő is értekezzen a zsidó kultúráról és életérzésről.
Én írok, amit írok. Saját benyomásaimat mesélem el, amit nem tartok orákulumnak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 21:28:32

@biboldó:
Na, bazmeg, erről beszélek! Tessék szíves lenni ezt bővebben kifejteni, akár külön posztban is.
A félelem egy reakció arra, amit nem ismerünk. Az ellenérzés is idekapcsolható. Fenntartva azon véleményem, hogy Izrael nem egy szerethető állam, és a zsidóság önmentegető összetartósdija több kárt okoz a zsidóságnak, mint hasznot.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.03. 21:30:24

@Mr Falafel:
Én elküldöm neked a regisztrációs címemet, biboldó, de izraelt dicsőítő cikket tőlem nem fogsz olvasni. izrael nekem amúgy se ingem, se gatyám, csak utálom egyfelől az antiszemita, másfelől az egyoldalú Izrael ellenes vakogást.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.03. 21:36:42

@Mr Falafel:
Izrael nekünk nem szerethető állam. Egy csomó embernek az a hazája. Én ismerek, illetve sajnos többnyire már csak ismertem olyanokat, akik ott éltek. És ők fenntartások nélkül, szinte elvakultan imádták.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.06.03. 21:43:49

@Mr Falafel: Nem tudom bővebben kifejteni, mert nem én látom az ellentétet. Számomra Izrael szerethető és a "globalkapitalizmussal" sincs eredendő problémám. Mindegy kik csinálták, az összes hibájával együtt nagyságrendekkel jobbnak tartom a diktatúrák bármelyikénél. Annál is inkább, mert lehetőséget ad az ismeretlenségből eredő félelem felodásárra. Az ismeretek hozzáférhetőségével, nem pedig dogmák döngölésével. Így választás lehetősége a félelem, az ebből eredő ellenérzés, akár az önpusztító gyűlölet, vagy a megismerés.

Az sem önmentegetés, ha azt mondom, hogy a szabadkőművesség és zsidóság összemosása nagymértékű ismerethiányra vall.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.03. 21:51:12

@biboldó:

Lehet hogy a talmud problémáira gondolt a mesüge.
Szóval amit Magyarországon az emberek talmudként ismernek, az nem a talmud. Ilyen összevissza ferdített, fordított marhaság. A zsidó-goj ellentétet is a cionbölcsiből szopták, akik szopták. A blogokon rendszeresen dobálóznak vele, hogy eredetileg a goj az lélektelen állatot, meg mindenféle faszságot jelent. Nyilván ez nem igaz. A goj egyszerűen népet jelent eredetileg. Hogy mást ne mondjak Mózes II. könyvében az úr felszólítja a zsidrákokat, hogy legyenek goj kados.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 21:56:08

@El Topo (Sgt. Elias):
Nehogy má' itt agyat növessz, biboldó!:-))
Persze, hogy a talmudra gondoltam!

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.06.03. 22:05:05

@El Topo (Sgt. Elias): tudom, csak sajnos hat. Szinte dogmává válik, ahelyett, hogy a saját Bibliájukat olvasgatnák. Igaz, ahhoz ismerni kellene a betűket. Az meg fárasztó.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 22:06:44

@biboldó:
Milyen saját biblia? Bibliája a faszomnak!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.03. 22:20:47

@Mr Falafel:

Engem már háromszor operáltak okosság ellen, biboldó. Így van most annyi eszem, mint a blognépség 90%-áak összesen.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.06.03. 22:21:17

@Mr Falafel: bezzeg a luzsénszky féle faszság! Az ugye szentírás?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.03. 22:23:41

@biboldó:

Nekem mondod? Olvasni más alig tudnak a fityfaszok, de annyi még telik tőlük, hogy beírják a Youtuben ezeknek a hülye kis oktatófilmecskéknek a címét. Na az a nagyon komoly.
Jön egy ilyen kis faszi, mutat egy arsameus szöveget, és elmondja, hogy ez itt a talmud és az van bele írva, hogy a rabbiknak hároméves kislányokat kell dugni. Látják? Nem látják? Na látják!
Hát ilyenek ezek a kilincsorrúak!

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.03. 22:25:13

@biboldó:

Azt nem is értem, hogy gondolhatja bárki, hogy Luzsénszky talmud"fordítása" bármiképp is forrásnak tekinthető. Ez olyasmi, mintha valaki Slotától tájékozódna a magyarokról.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 22:31:46

@biboldó:
Luzsenszkyrol nem hallottam de majd utananezek.
Ha az altalam ismert forditas nem hiteles,az sem jelent semmit annak fenyeben hogy az esemenyek alakulasa
es hattererok mukodesi mechanizmusa
pontosan ezen metodus szerint zajlott
es zajlik napjainkban is.
A jol ismert elhatarolodason kivul,valami erdemi ellenerv,cafolat vagy korrekcio az altalam leirt datumok,nevek,szamok elleneben?

A zsidosagot es szabadkomuvesseget
(szinten jol ismert csusztatassal)nem en mosom ossze,hanem te.Nem allitottam sehol,hogy minden szabadkomuves zsido.
De (nyilvan veletlenul) aranyszamuk itt is latvanyosan kimagaslo,akarcsak
az Imf es a Vilagbank tagsagaban.
Aztan meg a piramis csucsan ott vannak a tisztan zsido szabadkomuves szevezetek.
Tovabbi nevek es szamok:B’nai B’rith,B'nai Mose,B’nai Sion.
300,72,30,12,7,5,3,1

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 22:39:18

@biboldó:
Erről a luzsénszkyről tőled hallok először. S ha te azt mondod, hogy baromságokat írt, neked elhiszem.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 22:42:16

@biboldó
Ha neked a globalkapitalizmussal nincs eredendo problemad,akkor bizony sajnalatos,de menthetetlen vagy.
Az osszehasonlitasi alap pedig nyilvanvaloan nem a diktatura hanem
a szakralis kiralysag.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.06.03. 22:42:50

Van akin műtétek sem segítenek, mások is hiába próbálkoznak kóserszilvával, míg a szerencséseken a youtube is tud továbbhülyíteni.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.06.03. 22:45:20

@axispolaris: Nem. A globalkapitalizmus a diktatúrákkal összehasonlítási alap, a szakrális királyság ellentéte pedig a kereszténység.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.03. 22:46:32

Szentessy-Luzsénszky Alfonz egy ilyen közismert antiszemita firkász volt a múlt század elején, még az Istóczy féle konjunktúra idején. Jellemző, hogy életében nem látott talmudot, hanem Rohling vonatkozó, német nyelvű antiszemita kiskátéját ültette át magyarra. Na. Hát nekünk még antiszemitából is csak ilyen sekunde hand jut.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.06.03. 22:56:20

@El Topo (Sgt. Elias): ...és hab a tortán, amikor a másodosztály pápább akar lenni a pápánál.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 23:01:10

@biboldó: Nem.
A szakralis kiralysag keresztenysegen belul is mukodott,a globalkapitalizmus
pedig a diktatura egy formaja.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 23:12:58

Egyebkent (valoszinuen naiv vagyok)orultem volna a hozzaszolasom erdemi reszere vonatkozo reakcionak a proletardiktaturak es a zsidosag vonatkozasaban mondjuk,hamar a diktaturaknal tartunk.
Ehelyett leragadtunk holmi Luzsenszkynal,beindult a mellebeszeles,
erveles megkerules gepezete.
Uraim, ennel azert tobbet vartam.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.06.03. 23:13:05

@axispolaris: Hol, mikor, milyen formában működött? Eleve más építmény ami közvetítőként próbál tetszelegni mintegy a királyság helyébe lépve. Arról már nem is beszélve, hogy a "málkut"-ot is rosszul értelmezi a buzi.
Lehet, hogy egy formája, de még akkor is a legenyhébb, ezáltal a legelfogadhatóbb verzió.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.06.03. 23:17:01

@axispolaris: proletárdiktatúrák és zsidóság összemosása sem egyéb luzsénszki féle faszságnál. Annyi mint cionbölcsőde.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 23:37:59

@biboldó: A Karoling korszakban peldaul osszekapcsolodott a szakralis birodalmi eszme a keresztenyseggel.
Tiszta es eredeti formajaban valoban
nem nyilvanulhatott meg a szakralis kiralysag a keresztenysegen belul,a keresztenyseg adta vertikalis koordinatak lehataroltsaga miatt,de az 1789 ota tombolo sotetseghez es aljassaghoz viszonyitva maga volt a feny es a tisztesseg korszaka.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.03. 23:42:07

@biboldó: Nem, a bolcsodebol mar kinottunk.
Tenyekrol,nevekrol,szamokrol irtam.
Ez igy keves lesz.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.04. 00:33:51

A zsidosag szamara kenyes kerdesek
kovetkezetes ellhalgatasanak permanens gyakorlataval valo ujboli szembesulesem ujabb hagymazas teoriak fele tereli csapongo kepzeletemet: vajon a vulgarantiszemitizmust(cionbolcsei&ts
nem a zsidok otlottek-e ki
a veluk szemben kritikusan fellepni mereszelok lejaratasara?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.04. 08:33:27

@axispolaris:

Whehehehehe.:D Jó kis trükk, mi?:D

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.04. 10:28:21

@El Topo (Sgt. Elias):
Tudod, sosem az a baj, hogy ennyire rajongtok Izraelért, meg a zsidóságotokért, hanem az, hogy közben azzal sértetek meg minket, hogy magyarnak is nevezitek magatokat, amik tényszerűen nem vagytok.
Bazmeg, én harminc elmúltam, amikor megtudtam, hogy a nagyszüleim voltak üdülni, majd onnan hazatérvén mindjárt az alföldre kívánkoztak kicsit földművelni, mivel belátták, hogy szarházi kulákok. Nagyanyám, mint végső túlélő nem engedte apámnak, hogy kárpótlást kérjen. Oda a családi birtok, meg minden. És? Minket csak a szarházi nácik tudnak lezsidózni, a bolsevista zsidótrógeroknak náci vagyok. És inkább vagyok az, mint áldozat. Magyar vagyok, semmi más. Semmilyen más nációval nem vállalok közösséget, az identitásomon meg végképp nem osztozom velük. Én ezt tartom az egyetlen helyes magatartásnak. Nem elítélvén azt, aki magyar földön, magyar anyanyelven inkább zsidó. De könyörgöm, ne valljátok már magyarnak magatokat, mert nem vagytok azok! Fasza zsidó gyerek vagy, semmi több. És inkább vállalok veled sorsközösséget, mint sok vérmagyarral, de ettől a tényeket ne basszuk már seggbe.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.04. 15:17:20

@Mr Falafel:
Hamár az emberi sorsok bolsevik darálojának áldozatainal tartunk:

Jómagam a szovjetunionak nevezett zsido ideologia mentén fogant,zsidok által alapitott és zsidók által vezetett
államszurrogátumban,Kárpátalján születtem.
Nagyapámat és három anyai nagybátyámat is behivták a 3 napos málenkij robotra,hirűket sem hallottuk soha többet.
Egyetlen bűnük volt,hogy magyarok voltak.
Kárpotlásért sohasem folyamodtunk,emlékük bemocskolása lett volna.
Gondolom az élelmes zsidó ezen a fajta élhetetlenségen is jót mosolyog.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.04. 16:04:40

@axispolaris:
Különösen azért furcsa a magyarországi zsidóság érzéketlensége a magyar sorsok iránt, mert a zsidó az a nép, aki mindenkinél többet szenvedett, ezért tudnia kell, milyen is az.
Nem tudom hogyan lehetne kettős identitással élni. Idegen országban élek, a nyelvüket beszélem, jól is érzem magam, mégsem lettem egy közülük. Nem tudom azt mondani, hogy ez is vagyok, meg az is. A hazai zsidóság mindig harcos honfiként rohan Izrael védelmére, ha gyalázni merik a mocskos nácik, ugyanakkor a szlovákokkal és egyéb görényekkel való vitában általában nem a magyar álláspontot képviselik. Persze, ők a saját álláspontjukat pofátlanul magyarnak nevezik, ami vérlázító. Ha egy végletekig agresszív és elvetemült országot így képesek védeni, az életüket biztosító államot pedig legalább olyan hévvel gyűlölik, miért nevezik magukat magyarnak? Mitől magyar az, aki egy "idegen" országot többre tart, mint a szülőhazáját?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.04. 16:30:34

@Mr Falafel:

De azt az egyet áruld már el, hogy hol olvastál te olyasmit, hogy rajongok izraelért? Hol? Tettem erreutaló megjegyzést? Vagy elég annyi, hogy nem vagyok hajlandó gondolkodás nélkül csatlakozni az Izrael minden egyes cselekedét követő csaholókórushoz?
Én magyar vagyok. Kizárólag magyarul beszélek olyan színvonalon, amit nem szégyellek. Magyarul gondolkodom. Itt születtem és itt élek. Néhány hétnél, hónapnál hosszabb időre sosem hagytam el Magyarország területét. Magyar a nevem, a gyerekeim neve. Magyar ételeket eszem. Itt voltam katona, itt viselem a közterheket. Minden tulajdonom Magyarországon van. El nem tudom képzelni, honnan a kurva anyjából veszi magának a bátorságot bármelyik kétbites sutyerák, hogy magát nálam "magyarabbnak" gondolja. Soha a büdös életben nem jutott eszembe, hogy akárhonnan, akármiért kárpótlást kérjek, vagy kaphatok.

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.06.04. 21:13:38

Őszintén sajnálom a gyökértelen, önmagukat csak a zsidósághoz viszonyítva meghatározni képes mindenáron identitást mímelő tévelygőket.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.04. 21:26:22

@El Topo (Sgt. Elias):
Na, látod, biboldó, így beszél egy magyar ember!:-DD

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.04. 21:27:35

@biboldó:
Jól esik ám a zuzánknak, jobban, mint a kendermag...

biboldó · http://menekulttabor.blog.hu 2010.06.04. 21:33:22

@Mr Falafel: Az identitás "magasztossága" nem zuzának való eledel, megfekszi.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.04. 23:48:34

@biboldó: En egeszen mast sajnalok.
Az igeretesnek indulo am szandekosan mellekvaganyra futtatott eszmecserenk
ures szomagiava valo atalakulasat,a valaszra sem meltatott kerdeseket a folyamatosan elhazudott tenyeket. a dobbenetesen atlatszo retorikaval lefolytatott manipulalast,a "kategorikus relativivusszal" valo
tisztessegtelen jatszadozast.
Nem ohajtok a virtualis ter verbalis onania bajnoksagara benevezni.
Ferfi vagyok,elegtetetelt is ferfi modjara veszek majd ellensegeimen,ha eljott ennek az ideje.
Tisztesseg,becsulet,egyenes jellem-
ezeknek hianyaban silany zsoldja a zsidosagnak akarhany nepen valo uralma is.
Nem en felek az ismeretlentol,bizonyos korulmenyek alakulasa folytan tobb forabbival volt
dolgom mint amennyit elviselni az undor es megvetes mellozesevel el lehetne.Lattam a szemuket,a kezuket,tartasukat, beszedesebbek voltak minden szonal a mozdulataik.
Es bizony feltek,azon rabszolgatarto felelme ult ki az arcukra akit meg a rabszolgai is megvetnek.Olyan rabszolgajuk voltam nehany napig,aki merhetetlenul szabadabb naluk.
Osszes vagyonom nehany valtas ruha es ez a szamitogep amin most irok,a konyveim nagyreszen is tuladtam mar,ideje lesz elindulni az uton.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.05. 08:39:23

@axispolaris:
Zsidóval zsidó-kérdést megbeszélni nem lehet. Olyan falba ütközöl, amit nem tudsz ledönteni. Legfeljebb provokálni lehet őket, hogy néha mutassák már ki, hogy a szülőhazájuk is jelent számukra valamit, nem csak ez sötét Izrael.
Megismerésük egyetlen módja: az egyes zsidó származású, kötődésű, identitású embert próbáljuk megérteni, de semmiképpen sem a zsidóságán keresztül. Egy ember nem csak valamilyen nemzet, náció része, tagja, hanem valamilyen minőséget is képvisel. Nemzet tagjának lenni nem minőség, a "zsidó" nem jelzőt jelent. A minőségünk mindennapjainkban tanúsított viselkedésünk mentén határozható meg. Amennyiben a mindennapjainkban tanúsított magatartásunk az alapvető emberi erkölcsi normák szerint helytálló, kiváló, úgy tökéletesen irreleváns, hogy milyen nemzetiségűek vagyunk. Én ezért nézem el biboldónak és El Topo-nak, hogy zsidó-kérdésben fafejűek. Egyéb világnézeti kérdésekben, amelyek meghaladják a jobboldaliság-baloldaliság parttalan vitáját, általában egyetértünk. Úgy is fogalmazhatnék, hogy a fontosabb dolgokban egyetértünk. Az ember nem tökéletes. Ők is elviselik az én olyan attitűdjeimet, amitől a falnak mennek. Egyikük sem személyesen Simon Wiesenthal, és én sem vagyok Szálasi Ferenc. Én inkább "harcolok" az emberi hülyeség és aljasság, mint más nemzetiségűek ellen. Ettól, persze, nem fogom megérteni a kettős identitást, csak tudomásul veszem, hogy van ilyen is. Néha odabaszok nekik egy kis biboldózást, ők meg náciznak egyet, és ezzel el van intézve.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.05. 11:55:51

@Mr Falafel:
A korporalis megnyilvanulas sikjan a zsidosag mint szellemi-moralis minoseg(nem a faj,nem a nemzet)altal megnyilvanulo letrontas ellen harcolnek,ha lennenek fegyverek a kezemben,de nincsenek.
Hatekonysaguk titka,hogy a nemzsidot is elzsidositottak.Minden modern demokraciaban a nemzsido zsido plebs tobzodasa a moral insanityben -ez sikeruk kulcsa.
Egy magasabb szinten a mozgato is mozgatott,ez az egyetlen remenyem.

A mozgato is mozgatott ugyanis.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.05. 14:08:19

@axispolaris:

Csak szólok, hogy semmiképp sem jelenti gondolataid végtelen fontosságát, hogy jó alaposan bő lére engeded őket. Nagyon ajánlom József Attila hosszadalmas és elmélyült tanulmányozását neked.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.05. 15:36:02

@El Topo (Sgt. Elias): Jozsef Attila kolto volt,az en koltemenyeim is tomorek.
Megitelesem szerint nem vagy azon a szellemi szinvonalon,hogy barmit is ajanljal nekem.
Egyebkent is befejeztem ezt az ertelmetlen virtualis szoparbajt.
Foglalkozom inkabb a kerttel,tobb oromom van benne.
Tovabbi kellemes baszakodast mindenkinek.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.05. 17:51:17

@Mr Falafel:

Borzasztó egyszerű. Azért, mert számomra az ideális "tömörítési rátát" József Attila testesíti meg. Figyeld meg: gyakorlatilag egyetlen szóval, egy névelővel nem ír sem többet, sem kevesebbet, mint amennyit mondani akar. Nyilván nem tudok még hasonló verseket sem írni, de attól még bizonyos dolgokban példát igyekszem venni róla.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.06.05. 17:52:28

@axispolaris:

A költeményeid lehet hogy tömörek, de egyébként egy dagályos, szófosó, grafomán wassalbi vagy. Nagy pipa, kevés vágott dohány.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.05. 20:07:48

@El Topo (Sgt. Elias):
Grafomán nem vagyok,hosszú éveken át nem irtam le egy sort sem,az elmult hetek(felesleges,most már rájöttem én is)aktivitasat megelezően.A hétköznapokban is igencsak keveset beszélek.
Wass Alberthez semmi közöm, orientaciom szamodra elerhetetlen
magaslatain olyan nevek vannak mint:Julius Evola,Rene Quenon,Ananda Coomarawasvamy,Titus Buckhardt,Mishima Yukio vagy éppen
Ungern Von Sternberg akit nem véletlenul neveztek el a hadúr legfelsőbb manifesztációjának tisztelői,kegyetlen bárónak bolsevik-zsidó ellenségei.Az ilyen vakondférgeket irtotta kiméletlenül,mint te is vagy.
Befejeztem.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.05. 20:31:06

@axispolaris:
Az emberi kommunikáció legjobb része a konfliktus. Enélkül nem volna értelme emberekkel beszélgetni.

axispolaris · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.06.05. 21:02:40

@Mr @Mr Falafel:
Konfliktus,kommunikacio.
Véleménybetegségek ütköztetése a kondicionált torzulások virtuális terében,valós tét és előremutató következmények nélkül.
Bizonyos irányultság és minőség hiányában a legtöbb emberrel valóban nincs értelme beszélgetni.

2010.08.08. 15:43:09

A profilban lévő kis avatar kinek a pofalemeze?
Heydrich mester ?
süti beállítások módosítása