Menekülttábor

hajléktalan gondolatok éjszakai szállása

KORUNK HŐSEI

2023. május 18. 19:03 - Mr Falafel

Fene tudja, miért, de engem sosem érdekeltek igazán a kortárs dolgok. Hogy utálom leírni a „dolog” szót! Szóval, nem izgat a kortárs művészet, irodalom, s újabban már a tudomány sem. A celebek és egyéb, példaképnek szánt személyek pedig végképp!

S ha jobban belegondolok, ez nem is annyira újkeletű attitűd részemről, hiszen, bár tiniként tele volt Bravo-s poszterekkel a falam, és a dipitáskámat is díszitették együttesek feliratai, igazából nem voltam rajongó, nem voltam „fan”.

Most is, miközben e sorokat írom, a Rolls Frakció: Jólét című dalának sorai csengenek a fülemben. „Bálványok bámulnak bambán e nemzedékre szabva, Fizetési cetlijük a szemedbe lóg.” Istenem, rendszerváltás után hány ilyen elénk állított bálványról derült ki, hogy egy aljas tömeggyilkos volt! Enyhébb esetben besúgó vagy idegen titkosszolgálat (KGB) zsoldjában hazaáruló.

Fentiek okán meglehetősen pőrén, amolyan  humanoid torzókként állnak előttem a nép hangjaként agyonajnározott, jaj, de okosakat mondó és cselekvő emberek. Egyszerűen képtelen vagyok meglátni bennük azt a maguk által választott vagy rájuk aggatott szerepként viselt személyiséget, amitől vonzóvá válhatnának. Pestiesen szólva annyit kérdezek csak magamban: „mit esznek ezen az idiótán?”

Mindez a Pankotai Lili-Budaházy György Celebrity Deathmatch kapcsán jutott eszembe. Valahogy egyikre sem tudok felnézni, egyik mögé sem tudnék beállni. Még akkor sem, ha egyébként Budaházy esetében a vele kapcsolatos eljárásban tapasztalt súlyos jogsértések jogászként igen érzékenyen érintenek. Amit vele műveltek az a jogtudomány arcul köpése.

Szerintem Budaházy és minden hozzá hasonló, magát turbómagyarként megjelenítő figura szimpla futóbolond, semmiképpen sem terrorista. Ezek egyszerűen nem értik, a jogsértésekre jogsértéssel nem lehet válaszolni, mert az anarchia. Teljesen nyilvánvaló, hogy a kommunista gazember és tömeggyilkos Gyurcsány Ferenc állami terrort vezetett be. Ezért életfogytiglant kellene töltenie. Ugyanakkor válaszul molotovkoktélokat dobálni állami tisztviselők házai ajtajához gyerekes és törvénysértő. Újságírót megverni pedig aljasság.

Rongálás, garázdaság minősített esetei és egy könnyű testi sértés. Ez nem terrorcselekmény. Az pedig, hogy gyakorlatilag kizárólag közvetett bizonyítékok alapján, sok esetben szóbeszédre hagyatkozva tartották a fickót évtizedeken át eljárás alatt, hozták-vitték a különböző büntetésvégrehajtási intézetekben, nonszensz, jogállamban megengedhetetlen.

Valamelyik este a Politikai Hobbista című műsor vendége volt a HírTv-n ez az önjelölt szabadsághős. Néztem, néztem, de nem értettem az egészet. Hallgattam a hablatyolását, de valahogy nem hozott lázba. Mondom még egyszer: attól eltekintve, hogy az igazságszolgáltatás jogtudományt szabotáló eljárása engem is végtelenül dühít.

Egyébként Budaházy tanult ember. A BME-n végzett gépészmérnök, s még valami himihumi közgazdasági diplomája is van. Ennyiben mindenképpen különbözik az összes balos megszállottól. Odaát ugyanis kötelező rossz tanulónak, diploma nélkülinek, vagy magának diplomát hazudónak lenni.

Régi hagyomány ez a baloldalon. Nagy Imre például hat elemivel volt a Magyar Tudományos Akadémia tagja. Havas Henriket ágensként iskolázták be. Mindhiába. Két értelmes mondatot nem mondott még életében, de ők, a homopitecusok „tanárurazzák”. A legviccesebb, hogy a MTA-nak Glatz Ferenc személyében egy igazi félkegyelmű-félanalfabéta kretén is lehetett az elnöke.

Így aztán teljesen természetes, ha az írni-beszélni alig tudó Pankotai Lili egyfajta kultúrhérosszá lett közöttük. És behívják műsorokba, ahol külvárosi proli szlengben „elmagyarázza”, mitől szar a magyar gazdaság. Meghallgattam. Fetrengtem a röhögéstől. Száz éve frankón cirkuszban mutogatták volna: „jé, beszélő majom!”

Az a kép megvan, amikor odaáll a helyesírási hibás pólójában, kíséretében egy lepukkant, szivárványos dzsekiben balfaszkodó  alkesz nővel a több diplomás, 6 nyelven anyanyelvi szinten beszélő köztársasági elnök elé és az oktatás szar helyzetéről beszél? Megvan? Ez a kép a teljes baloldaliság mementója.

Ugyanis ebből a  szar oktatási rendszerből kikerülnek Pankotai Lilik és Novák Katalinok is. Pankotai Lili a hitványság, az értéktelenség, a semmirekellőség szimbóluma. Egy  proli ivadék, aki a génjeiben hordozza sorsát, az intellektuális korlátai közt vergődő szerencsétlen helóta létet.

S amit rajta keresztül látunk a baloldalként aposztrofált félmajmokból, az meggyőz minket arról, hogy pont olyan állhatatossággal kell elutasítanunk őket, ahogyan ők teszik velünk, a kultúránkkal, az értékrendünkkel, a hagyományaikkal. Legfeljebb annyiban kell eltérnünk tőlük, hogy elhatárolódásunkat nem félállati őrjöngéssel, primitív agresszióval demonstráljuk.

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://menekulttabor.blog.hu/api/trackback/id/tr8218127060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Deansdale 2023.05.19. 07:13:18

"Gyurcsány Ferenc állami terrort vezetett be. Ezért életfogytiglant kellene töltenie. Ugyanakkor válaszul molotovkoktélokat dobálni állami tisztviselők házai ajtajához gyerekes és törvénysértő."

Szerintem van abban az érvelésben valami, hogy ha az állam nem végzi el amit kötelessége lenne, akkor a magánembereknek nem csak erkölcsi joga, de kötelessége tenni valamit. Az más kérdés, hogy Budaházyéknál jóval okosabban kellene ezt intézni, mert mint a mellékelt ábra mutatja a céljaik közül semmit nem értek el, sőt. Amíg a rendszer a Gyurcsányokat védi a Budaházyktól addig a rendszer keretein belül megoldást várni botorság. Van úgy, hogy az átmeneti anarchia jobb mint a folyamatos elnyomatás. Persze azon lehet vitázni, hogy mi minősül valódi elnyomatásnak, illetve hogy ennek a határát mikor lépjük/léptük át.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2023.05.19. 14:43:11

@Deansdale: hidd el, szívem szerint mind megölném, és nem is lennének rémálmaim miatta. Csakhogy társadalomban élünk, amelyben vannak szabályok. Civilek nem vehetik a kezükbe az igazságszolgáltatást. Az komcsi tempó, az anarchia. Nincs átmeneti anarchia. Ezt a jakobinusok óta tudjuk.

Deansdale 2023.05.19. 18:42:17

@Mr Falafel: A társadalomnak amiben élünk a legfontosabb szabálya, hogy az állam szerveinek képviselői elszámoltathatóak ill. leválthatóak. Egy épelméjű világban lenne olyan kontroll, hogy ha az igazságszolgáltatás szemmel láthatóan törvénytelenül működik akkor (akár polgári kezdeményezésre) a kormány leváltja a felelősöket, illetve ha a kormány erre nem képes vagy hajlandó, akkor a kormányt is leváltják. Ha ez nincs meg akkor nem beszélhetünk demokráciáról, egyszerű önkényuralomban élünk.
Szóval ja, elvi síkon egyetértek veled, csak sajnos a hatalomban lévők felhasználják ellenünk a saját civilizáltságunkat, és így büntetlenül csinálnak velünk amit csak akarnak. Ez szerintem nem fog megoldódni vérontás nélkül, mert nem hagynak más lehetőséget.
De mondj valami legális lehetőséget pl. az igazságszolgáltatás rendbetételére, azzal fölöslegessé válik a lázongás.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2023.05.20. 06:08:47

@Deansdale: A hatalom minden korban a közigazgatást használta fegyverül a "nép" ellen. Most meg képviseleti demokráciában élünk. A szocializmusból nem lett volna szabad vér nélkül áttérnünk a kapitalizmusba, mert így a szocialista berögződések tovább élnek velünk. Én is úgy vélem, ezeket a baloldali berögződéseket csak vérrel és vassal lehet kiirtani. Ezért én egy mielőbbi polgárháborút szeretnék. Amíg még én is bírok cselekedni. S ahogy a homopitecusok most őrjöngenek, ez a polgárháború tényleg el is jöhet. Reménykedjünk!
Addig azonban jó példával, szilárd erkölccsel kell előljárnunk, és el kell viselnünk kellemetlen terheket.

Wildhunt 2023.05.20. 10:29:43

@Mr Falafel: nem jó ötlet a polgárháború. A baloldal perceken belül kapna elsöprő, külföldi támogatást.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2023.05.20. 21:15:14

@Wildhunt: Szovjet megszállási övezet voltunk. Pont úgy mondanának le rólunk, mint 56-ban. Pláne, ha közben az ukránok is felmorzsolódnak. Amint az USA hátralép, az EU összeszarja magát. Európát korcs népek lakják.

Deansdale 2023.05.21. 09:24:56

@Wildhunt: Az a gond, hogy elfogytak az alternatívák. Vagy lehajtott fejjel hagyjuk beterelni magunkat a vágóhídra, vagy harcolni próbálunk. Egyéb lehetőség nincs, mivel már most is a nagyreszetelők uralnak mindent, semmilyen legális eszközt nem hagyva a leváltásukra. Az egyetlen reményünk az, ha a polgárháború globális lesz és egyidejű, és nem 'ők' fogják irányítani.

Wildhunt 2023.05.21. 10:11:20

@Deansdale: én még hiszek a polgári engedetlenségben. Történelmi tapasztalatok alapján el lehet olyan szinten szabotálni a hatalom működését, hogy az elnyomás fenntarthatatlan legyen. Szerinted miért megy a legfelső szinteken is a kiskapukeresés, törvényes keretek közötti okosba megoldás megszégyenítése?

Wildhunt 2023.05.21. 17:38:03

@Mr Falafel: mindkettő volt valamikor.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2023.05.22. 13:02:14

@Mr Falafel: Mintha még nem halt volna meg elég magyar a történelem folyamán, amúgyis romló demográfiai vonalon vagynuk, de jöjjön még egy polgárháború és kezdjük el ölni egymást megint. Nekem ez nagyon rossz ötletnek tűnik.

Wildhunt 2023.05.22. 13:39:00

@Sipi81: a szomszédban nem is jött be.

Deansdale 2023.05.23. 08:59:56

@Sipi81: Egy lokális polgárháború nem érne semmit, ez nyilvánvaló, a háttérhatalom legföljebb új helytartókat küldene ide, pár év alatt visszaállna ugyanaz ami most van. Ugyanakkor a globális "megoldás" sajnos mindenképp csak erőszakos lehet, hiszen nincs semmilyen legális eszköz arra hogy az öröklődő globálelitet megfosszuk a befolyásától és vagyonától, illetve az érdekszférájukban élősködő százezreket vagy milliókat is kitegyük a hatalmi pozícióikból.
Ennek részeként itt is kell egy polgárháború, és egyetértek azzal, hogy ennek jobb lenne minél hamarabb megtörténni, főleg mivel ők napról napra erősödnek miközben mi gyengülünk. Minden nappal kevesebb esélyünk van a győzelemre. Ha eljutunk oda hogy ők egy gombnyomással kicsinálhatnak bárkit (pl. törölhetik a digitális bankszámláját amikor már az az egyetlen legális fizetőeszköz), illetve fegyveres robotok fognak járőrözni az utcákon, akkor gyakorlatilag cseszhetjük az egészet. És ehhez szerintem kb. 5 év kell, ha belehúznak, 10-15 ha nagyon optimista vagyok.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2023.05.23. 23:46:10

@Deansdale: Szerintem itt akkor inkább a fogalmakkal van első sorban keveredés mert nekem az amikor a "nép" fellázad az uralkodó elit ellen az nem polgárháború hanem forradalom.

"az öröklődő globálelitet megfosszuk a befolyásától és vagyonától, illetve az érdekszférájukban élősködő százezreket vagy milliókat is kitegyük a hatalmi pozícióikból."
Jó, mondjuk kirúgtuk őket. Utána mi lesz?

Szerintem ez az vágyakozás hogy majd a népek felkelnek az globálelit ellen körülbelül olyan realitás talaján mozog mint az, hogy visszajön Nagy-Magyarország.

Deansdale 2023.05.24. 06:59:52

@Sipi81: Félig van igazad, mert a történelem során azért ha túlfeszült a húr akkor az emberek olykor fellázadtak, szóval nem lehetetlen a dolog. Ugyanakkor az esély kicsi, ezt én is szoktam mondogatni. Viszont mi az alternatíva? Az unokáidnak az aktuális Schwabok és Sorosok 15 perces farmján rabszolgáskodni? Szöcskét enni meg kaptárban lakni születésüktől halálukig? Ha nem lázadunk akkor ez a kilátás, nyíltan megmondják az arcunkba. Itt a polgári engedetlenséggel lópikulát sem érünk, mit érdekli az őket miközben felhúzzák a rendszert ami tökéletes kontrollt fog adni nekik fölöttünk?

Frederick2 2023.05.24. 18:36:04

@Deansdale: Néhány hónappal ezelőtt mintha Falafel azt mondta volna, ideje lenne lejátszani végre végérvényesen ezt a játékot! Asszondta, a nemzet és a nemzet ellenségei nem férnek meg egy országban! Asszonta, itt csak egyikünknek van hely, és azok nem ti lesztek! Asszonta, vagy mi vagy ők! Asszonta, csak egy maradhat!

Most meg Budaházy szégyellje magát, mert megverte Csintalan Sanyit. Megadta neki, ami régóta járt neki. Valójában nem ő az egyetlen, akire ráférne egy verés.

Elpuhultunk az elmúlt években. Békések vagyunk, mint Tigris a Százholdas Pagonyban! Erőt kellene végre mutatnunk!

Frederick2 2023.05.24. 18:50:30

@Wildhunt: @Sipi81: Szinte napi szinten szembejön velem a Böjte Csabával szembeni karaktergyilkosság. A legutóbb az a patkány Konok Péter "rugdalta" jólesően. Hogy mennyire nőgyűlölő az atya, meg hogy az atyának kellene bocsánatot kérni azoktól a gyermekektől, akik az otthonban áldozatul estek annak a szexuális ragadozónak.

Böjte több gyermeken segített az évek során. A szexuális ragadozót elkapták és megbüntették. Maga Böjte még bocsánatot is kért, ha jól tudom. És még mindig mocskolják ezek a szaralakok. Konok pedig úgy játssza az erkölcsi bajnokot Böjte felett, hogy egyrészt egy gyermeken sem segített soha, másrészt maga is bőszen asszisztál az LMBT-n belüli gyermekbántalmazásokhoz. A gyermekbántalmazók barátja oktatja ki a gyermekeket segítő szerzetest. Milyen arcátlan ez!

transtelex.ro/kozelet/2023/05/17/bojte-csaba-konok-peter-facebook

Na, az ilyen embereket kellene azzal megkínálni, amivel Csintalant is megkínálták anno (Budaházy? talán valaki más?).

A gyermekbántalmazási ügyek után a hazai LMBT-t rég fel kellett volna számolni. Ehelyett még ezen évben is megrendezhetik Budapest utcáin a kis bulijukat. Ezek a gyermekbántalmazó pedofil korcsok.

A woke baloldalt soha nem fogjuk legyőzni a jog eszközeivel!

Alfőmérnök 2023.05.24. 20:20:24

@Frederick2: "Egyrészt úgy gondolom, hogy vannak bűnök, amik nem megbocsáthatók. Ön nyilván hisz valamiféle általános feloldozásban, én nem."

Tök jó, hogy Konok ezt leírta.
Velük szemben is legyen ez az irányelv!

Wildhunt 2023.05.24. 22:16:29

@Frederick2: dehogynem. Csak ahhoz vissza kell szereznünk a jog eszközeit. Jelenleg a jog szabadságon van, mert a valódi hatalom gyakorlói felmentik csicskáikat a hatósága alól. Régi kommunista módszer. Szépséghibája, hogy csak addig működik, míg valódi hatalom (pénz vagy fegyver) áll mögötte. Utóbbi nincs, előbbi fogyóban.

Wildhunt 2023.05.24. 22:18:15

@Alfőmérnök: minden bűn megbocsátható, de a bocsánat csak a bűnbánat és a következményekkel való szembenézés után lehetséges. Legalábbis a kereszténység szerint.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2023.05.24. 22:20:50

@Alfőmérnök: Perintfalvi könyvének címe (bár legszívesebben leköpném magam hogy a nevét szóbahozom) egyenesen az, hogy "amire nincs bocsánat". És ez elvileg egy "teológus".

Amúgymeg nem kell őket komolyan venni, ugyanaz a rizsa mint az antiszemitizmusos duma. Szarnak ők magasról a zsidókra meg a gyerekekre is, nekik ez csak egy kártyalap amit elő lehet húzni ha az ellenfelet ütni akarják.

Sose felejtem el mikor a XI. kerülteben laktam egy helyi Tescoban lehetett szavazni valami papírkoronggal amit a pénztárnál kapott a vevő utána, be lehetett dobni három átlátszó kis urna egyikébe, az volt a lényeg hogy ezeknek az árából mit támogasson a Tesco, ezekből lehetett választani:
- kutyamenhely
- a helyi gyerekek iskolai és ovodai ellátásának javítása
- a budaörsi reptér felújítása

Mivel átlátszó volt az urna, bele lehetett látni. Toronymagasan a kutyamenhely vezetett. Aztán ez a belterjes népség meg kimegy kordont bontani "az oktatás miatt". Hagyjuk már.

Frederick2 2023.05.24. 22:26:15

@Alfőmérnök: Nézd csak, mit mond a Konok!

"„fontosnak érzem megmutatni az elhallgatás, az (ön)felmentés és a hárítás mechanizmusait, a nyilvánosság és a szereplés torzító mechanizmusait.

És úgy gondolom, ennek a történetnek az áldozatokról kell szólnia, nem kommunikációról, nem relativizálásról, nem ájtatos mantrákról. A hatalomról kellene szólnia, és arról, hogy konkrét emberek hogyan élnek (és élnek vissza) a hatalmukkal, és ennek konkrét emberek az elszenvedői. Nevük van, arcuk van.

Arról kellene szólnia a diskurzusnak, hogy konkrét emberek miféle szenvedéseket okoznak másoknak, és annak miféle következményei lesznek (vagy éppen nem lesznek). És arról is, hogy ez mennyire rendszerszintű. Értelme, haszna nem lehet egy ilyen rémes, gyomorforgató, tragikus történetnek. Tanulságai talán lehetnek, és egyszerűen kötelességünk levonni ezeket. A többi szerintem csak mellébeszélés.”

Vajon Konok azt sejti, hogy amit ő megfogalmazott, az könnyedén ráhúzható az LMBT-n belüli gyermekbántalmazásokra? Hogy az elhallgatás, az (ön)felmentés, a hárítás, a nyilvánosság és a szereplés torzító mechanizmusai tetten érhetőek az LMBT-n belüli gyermekbántalmazások kapcsán? Most nem akarom végigzongorázni egyenként a mondatait - de olyat vár el ő nem csupán a Dévai Szent Ferenc Alapítvánnyal, de a teljes Katolikus Egyházzal szemben, amit már a nemzetközi LMBT-vel szemben már nem enged meg, sőt egyenesen megtílt. Sem ő, sem a woke haverjai nem engedik meg, hogy érvényesüljön az a logika az LMBT esetében, ami most a Dévai Szent Ferenc Alapítványnál.

Miért is? Mit szolgál ez a kettős mérce?

A woke baloldalnak nem az a célja, hogy egyáltalán ne legyen gyermekbántalmazás a nyugati civilizációban! Hanem az, hogy a gyermekbántalmazás (a gyermekekkel való szexuális és egyéb kielégülés) egyedül a woke baloldali férfiak és nők, meg férfinők és nőférfiak egyedüli kiváltsága legyen! Két buzi srác szendvicsbe foghat egy kisfiút, de egy pedofil homokos szerzetes már nem elégítheti ki magát egy kiskorúval! A cél az, hogy a pedofilia egy woke privilégium legyen! Ettől olyan aljas az egész!

Szerinted a woke gyermekvédelmi szervezetek (Hintalovon Alapítvány) és a woke gyermekvédelmi szaktekintélyek (Gyurkó Szilvia) miért támogatja azt, hogy az LMBT megkörnyékezze a gyermekeket? Mert a valódi cél nem a gyermekvédelem, hanem az, hogy a gyermekek, mint szexuális árukészlet, kizárólag a woke baloldal rendelkezésére álljon. Még abban is biztos vagyok, hogy ha totális uralomra jutnának az európai földrészen, üzletelnének is a gyermekekkel. Pfúj!

"Egyrészt úgy gondolom, hogy vannak bűnök, amik nem megbocsáthatók. Ön nyilván hisz valamiféle általános feloldozásban, én nem."

Ez meg tipikus jakobinus logika. Akár Lukács György is mondhatta volna. A kommunisták/jakobinusok/woke balosok gyülőlnek mindent, ami nem az ő világuk része. A kereszténységet pedig főleg gyülőlik, mert az vetélytársuk az emberi lelkekért való küzdelemben, meg a messianizmusban. A woke baloldal (azon belül az a szargörény Konok) azért nem bocsát meg Böjte Csabának, mert gyülőlik. Nem csupán Böjtét személyében, de rajta keresztül a kereszténységet is. Ha tehetnék, meg is gyilkolnák Böjtét.

Szegény Böjte olyan emberekkel kíván kávézni, akik kiontanák a belét. Persze ő azért tett egy ilyen ajánlatot Konoknak, mert emberileg tényleg tiszta és nemes. De nem, ezekkel az emberekkel nem kell együtt kávézni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2023.05.24. 22:33:37

Olvaslak titeket, csak úton vagyok Hollandiába egy autómentővel. Szerencsére mem én vezetek.

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2023.05.24. 22:43:05

@Deansdale: "a történelem során azért ha túlfeszült a húr akkor az emberek olykor fellázadtak, szóval nem lehetetlen a dolog"
Nyilván nem lehetetlen, csak nem tudom hányszor sikerült elérni a célt. Én nem emlékszem olyanra hogy ne ment volna vagy félre vagy megtorlásba a lázadás. És én most se látom hogy (magán)hadseregekkel, a zsebben lévő politikusokkal meg a másik zsebben lévő globális médiával szemben hogyan lehetne egy lázadást sikerre vinni. Aztán meg jönne a másik kérdés amit az előbb is feltettem, hogy és utána mi lesz?

Szerintem az ipari forradalom kiengedte a szellemet a palackból és azt már nem lehet oda visszagyömöszölni. Az emberek nem változnak de most sokkal nagyobb kontrollra és károkozásra van lehetőség mint eddig. Szerintem egyébként a rendszer előbb-utóbb összedől magától is a természeti erőforrások tönkretétele miatt.

Én is hasonlóan látom a problémákat mint te csak mondom, azt nem látom hogy egy lázadás lehetősége és a lázadás miért lenne sikeres, meg hogy utána miért változna bármi (nem csak a fent lévők névsora).

Sipi81 · http://www.egalizer.hu 2023.05.24. 22:44:54

@Frederick2: "Szinte napi szinten szembejön velem a Böjte Csabával szembeni karaktergyilkosság"
Velem szerencsére nem. Mostanában kicsit visszább vettem a közéleti dolgokkal való foglalkozást (olvasás meg youtube hallgatás). Kicsit kezdtem besokallni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2023.05.27. 14:23:12

@Frederick2: Teljesen igazad van. Nem akarok én drasztikusból visszatáncolni, de Csintalan, egy újságíró megverése pitiáner húzás nulla hozadékkal. Azért van így, mert nem álltak ki, hogy "megvertük ezt a mocskos férget, ezért és ezért, vállaljuk a felelősséget". Ezt kellett volna tenni. A szememben hősök lennének. Sokak szemében lennének hősök, így csak aljadékok. Budaházy és - hogy hívják azt a mihazánkos balfaszt? - na, mindegy - komcsi nímandok. Aki a nép nevében tesz bármit, az az én ellenségem, mert a nép is az ellenségem. Polgár vagyok és csak polgárokkal közösködöm.
süti beállítások módosítása