Menekülttábor

hajléktalan gondolatok éjszakai szállása

Köszöntő

2011. november 18. 22:19 - Schwerer Gustav

Először is szeretnék mindenkit köszönteni ezen a felületen.

Remélem, hogy munkásságommal tüzet tudok gyújtani az arra fogékonyak szívében.Egyelőre ennyit, hogy kicsoda-micsoda vagyok, az majd úgyis kiderül.

"Az egymillió mérföldes út is egyetlen kicsi lépéssel kezdődik."

Kínai mondás

Vágjunk a dolgok közepébe.

Feladat: felépíteni a Magyar Őstörténet koherens logikai struktúráját.

Fontos az alábbi fogalmak ismerete:

Andronovo, Afanaszjevo, Kurgan Culture, az Altaji "Aranyhegyek", a Tengri Han (melynek lejtőit almafa-erdők borítják), a szkíta aranykincsek: Tuvai halomsírok (kurgánok), Pazyrik, Kul-Oba, Hét testvér, Kelermesz, Oguz, a főbb lelőhelyek, és ezeknek jelentősége.

Ez csak egy gondolati leltár kezdete. Minden egyes fogalmat, vagy fogalom-bokrot pár szóval, élvezetesen kell magyarázni, hogy könnyű és érthető legyen. Utánanézek majd nekik.

Pár kérdés:

1) hogy tudok fájlt csatolni? Mert képet tudok, meg videót. Vagy csatoljam úgy, mint kép vagy videó?

2) Az úgy rendben van, ha egyszerre több blogon is aktívkodom?

PS

zene nélkül nem poszt a poszt, először legyen egy éneklős, utána egy instrumentális.

3 a magyar igazság:

Na kíváncsi vagyok, behozza-e a videólinkeket

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://menekulttabor.blog.hu/api/trackback/id/tr853395147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.11.19. 12:30:34

Hát akkor üdvözlünk!

Itt nincs semmilyen korlátozás. Ez nem egy hely, ahová kötelezően kell járni. Mi például más blogokon meg nem fogalmazható, tartalmasabb gondolataink közlésére használjuk. Innen bármikor visszakereshetjük saját gondolatainkat, amikor arra szükség van.
Sajnos a szerkesztésben nem nagyon tudok segíteni, mert én is félanalfabéta vagyok benne. Próbálkozni kell, aztán hátha.:-)
Ne ragadjon el a hév nagyon, mert utána csalódás lesz, ha az érdeklődés a vártnál kisebb. Az "admin" felületen van a "statisztikák" fül. Ott lehet nézegetni, hányan érdeklődnek utánunk. Reményeim szerint egyre többen leszünk, de nem várok robbanásszerű növekedést.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2011.11.21. 21:46:10

@Mr Falafel: Ígérem, nem ragad el a Helyiérdekű Vasút, én amúgy is pesszimista típusú ember vagyok egyébként, csontos alkat, most nem jut eszembe, tudjátok, a Kretschmer-i tipológiában.

Feladatom meglepően egyszerű: Bakay Kornél munkásságát akarom a nagyérdemű számára fogyaszthatóvá tenni, a szakszövegből (Bakay önmagának szinte minden szavát megadatolja, lábjegyzeteli, néha kissé nehézkes olvasni) egy mindenki számára közérthető szöveget varázsoljak.

Összefoglalni, kivonatolni, de! minden logikai magyarázatot mellékelni.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.11.24. 18:15:08

@Schwere Gustav: Az áttekinthetőség kedvéért, ugye, másik topikban indítod a témát. Én nagyon kíváncsi vagyok. Mindenesetre utánanézek ennek a Bakaynak.

Schwerer Gustav · http://menekulttabor.blog.hu 2011.11.25. 19:14:29

@Mr Falafel: Persze, nyilván.

Az első posztot mától egy hét múlvára tervezem. +-néhány nap.

@axispolarisszal beszéltél? Vagy az még inkább a jövő zenéje?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2011.11.25. 19:30:35

@Schwere Gustav: Néhány hónapja írtam neki, és válaszolt is rá, csak valahogy nem éreztem rajta a lelkesedést. Az elmúlt napokban meg én is eléggé szétszórt vagyok, mert készülök haza. Ilyenkor az egyetemen és a ház körül is el kell rendeznem a dolgaimat. A december-januárt otthon töltjük. Mindenképpen írok neki, hátha kedvet kap.
süti beállítások módosítása